Kızlar regl düzensizliğim var, sizce doktora gitmeli miyim?

21 yaşındayım, regl düzensizliğim var, 35 hatta bazen 40 günü bulduğu oluyor iki döngü arasındaki süre. Mesela en son Ocak ayının sonunda regl oldum, bu ay olmadım, Martın ya ortalarında ya da belki başında olurum olursam. Doktora gitmek istiyorum, neden böyle diye merak ediyorum, annem gitme diyor
Kızlar regl düzensizliğim var, sizce doktora gitmeli miyim?
Cevapla