Özel Günler & Hijyen Özel gününden bahsederken regl mi yoksa adet mi diyorsun? Elfprincess Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Ben adet diyorum. Regl fransızca bir kelime olduğu için fazla kullanmayı sevmiyorum. Sizler? Özel gününden bahsederken regl mi yoksa adet mi diyorsun? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Ben mahsun kırmızıgül günümdeyim diyorum😂😂 1 0 Yorumla
sfamily Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Adettir bunun adı. Regl demeye lüzum yok. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Hiçbirini genelde hayız derim 1 3 Yorumla RazielNisroc +1 yıl Hayız güzelmiş haha Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Of özelimi böyle açık paylasmamaliydim Yorumla RazielNisroc +1 yıl Açık paylaşmamışsın ki Yorumla
Junkofuruta2007 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Regl adet farketmez sdsd zaten soranda yok 0 0 Yorumla
Kocamangozlukizzzz Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Adet diyorum msjlarda bazen regl diyorum 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Ana vatan kan ağlıyor diyom jsjsjdsj
Ben mahsun kırmızıgül günümdeyim diyorum😂😂
Adettir bunun adı. Regl demeye lüzum yok.
İkisinide kullanıyorum
regl diyorum
Hiçbirini genelde hayız derim
Hayız güzelmiş haha
Of özelimi böyle açık paylasmamaliydim
Açık paylaşmamışsın ki
Şey oldum derim utandığım için söyleyemem
Regl kullanıyorum.
Regl
Regl diyorum
Regl
Regl
regl
Regl adet farketmez sdsd zaten soranda yok
Regl
Ben regl demeyi tercih ediyorum
Regl diyorum
Adet diyorum msjlarda bazen regl diyorum
regl
Regl
Regl
Erkekler Ne Diyor
Soeuyu kızlara özel yapsaydınız😄
Regl anlamını bilenler için regl kullanıyorlardır.
astayım diyende vardır sanırı :D
Aybası lafına cok guluyırum😀😀😀
Regl