Dört gün arayla 2 tane ertesi gün hapı kullanmanın zararları ve adete etkisi nedir?

Biraz araştırma sonucu yılda max 2 ya da 3 tane ertesi gün hapı kullanıldığını öğrendim. 1 tanesi bile çok fazla hormon içerdiği için çok zararlıymış. 1 dozu adeti 5 gün erteleyebiliyormuş. Aranızda daha önce bir adet döngüsünde 2 tane kullanan oldu mu? Ne gibi zararları olur adeti kaç gün geciktirir? 1 tanesi 5 gün geciktiriyorsa 2 tanesi 10 gün mü geciktirir?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme: 25 inde adet olmam gerekiyordu 24 ünde oldum. Korktuğum gibi 10 gün geciktirmedi ya da adet düzenimi alt üst etmedi (kişiden kişiye değişen bi durum ama ben kendi tecrübemi yazayım dedim). Bundan sonra düzenli doğum kontrol hapı kullanıyorum. İşi riske atmaya gerek yok. Sağlıcakla kalın
Dört gün arayla 2 tane ertesi gün hapı kullanmanın zararları ve adete etkisi nedir?
Cevapla