Kibarlıktan gizler mi? Yoksa bunu iğrenç bulmayan erkekler de var mı?


iğrenç bulmuyorum aksine o kadar normal ki, kadınların hasas dönemleri tabi ki de destek olmak zorundalar eğer öküz değillerse, ayrıca bu kan görmekten igrenen insanlarıda anlamıyorum yahu eşin o senin
Aşkta iğrenme duygusu ortadan kalkmalı zaten onu geçtim. Önemli olan insan olmak, yaradılışı kucaklamak ve artık beynimizdeki tabuları yıkmak bence
kesinlike, sevdiğin değer verdiğin insanın her durumunu anlamaya çalışman gerekir, içlerindeki taassup o kör inancı yıkmak bir kadının duygu ve durumuna karşı biraz olsun aydınlatır
İğrenç bulan erkeklerin olması asıl sorun normal olan sağlıklı düşünen bir insan iğrenmemeli. Regl iğrenilecek bir durum değil
Bunu gizliyorlarmış gibi geliyor. Biri sitede geçen kızları etkilemek için modern erkek tavrı deniyorum yazmış. O yüzden aklıma takılmıştı
Taktik vb gibi şeyleri deneyenler bence açık açık anlaşılabiliyor. Gerçekten kendiliğinden modern erkekler var
İnsan olmasını bilen bu durumdan iğrenmez, destek olur yanındaki kişiye.
Biz onların yerinde olsak neler yapardık ya
I love period yazılı bi Pankart vardı adamın elinde fbda görmüştüm (adamın ağzı kanlıydı) o aklima geldi)))
Bu iğrenilecek bişey değil tabi ki normal karşılayan erkekler de var
İğrenmesini gerektirecek bir durum yok oysa
İğrenme gibi bir duygu hissetmedim şimdiye kadar.
Ama bazı kadınların bu regl dönemi arkasına saklanıp saçma sapan hareketler, davranışlar yapması sinir bozucu olabiliyor.
Ama isteyerek yapmıyor ki? O an ruh hali o kadar etki altında oluyor ki inanamazsın
Kimlerle birlikte oldunuzda bizler hakkında böyle bir düşünceye bu kadar girdiniz bilmiyorum ama insanın doğasında sağlıklı olan bir durum için igrenmek ne haddimize?
Sevgilimden bahsetmiyorum, forumlarda konular ile ilgili konuşan bir sürü erkek var. Hepsi regl dönemine olumsuz yaklaşıyor. Maalesef her erkek sizin gibi düşünmüyor, hatta çoğu erkek diyebiliriz.
Ben gerçekten kendimi kötü hissediyorum. Hiç bir şey yapamıyorum elim kolum bağlı ve acı çektiğini görmek beni sinir ediyor😥
Yaa ne kadar tatlı bir düşünceye sahipsin. Keşke herkes senin gibi olsa :(
Bu normal bişi ve inanın kızlar bize bunlar normal geliyor. Otururo konjsabiliyoruz karşılıklı.
Normal gelenler illa ki vardır ama çoğunluk hala bu konuda cahil. Söz meclisten dışarı
Nefes almaktan igrenmek gibi şacma olur gayet normal durum şahsen
Çok doğru ama gel bir de bunu “iğrenç” tayfaya anlat
hayır neden iğrenç olduğunu düüşünelim ki bunu anlamadım?
Öyle düşünen erkekler var çünkü
Regl; dogal dongu, saglikli yasam, temiz hayat. İgrenen varsa beri dursun...
Kesinlikle öyle bişi yok bende kadınların normal hali bu
iğrençlik bi durum yok ki sadece erkeğin karşıdakinin yerine koyması lazım ona göre hareket etmesi lazım
Ben şahsen iğrenmiyorum kendimi karşımdakinin yerine koyuyorum, bu yaradılışın doğasında var, anlayış gösteriyorum
Gerçekten empati yapabilen erkekler de varmış
Ben igrenmem gerekirse altini bile ben degistiririm hayat müsterek
Ahahahay, anlayışlı erkek seven kadın türü yok.
Regl döneminde sevgilim de kavgacı olsa düşünemiyorum olacakları
Niye iğrenelim gayet doğal bir durum bu
Ben de tam olarak onu söylüyorum ama bazı erkekleri gördükçe şaşırıyorum inan ki
Kızlar bile iğrenirken. Biz nabak hocam
Hangi kadın kendi bedeninden iğrenir ki? Kan tutan kadınlar dışında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?