Bütün ilişkilerim regl dönemine yakın zamanlarda bitiyor, problem bende mi?

Aşırı duygusallaştığım için kavga çıkıyor. Sonra takvime bir bakıyorum aslında regl olmama 3 gün kalmış. Bunu ya regldim ondan öyle davrandım şeklinde açıklamak istemiyorum artık. Nasıl daha az etkilenirim bu durumdan?
Bütün ilişkilerim regl dönemine yakın zamanlarda bitiyor, problem bende mi?
Bütün ilişkilerim regl dönemine yakın zamanlarda bitiyor, problem bende mi?
Cevapla