Aşırı duygusallaştığım için kavga çıkıyor. Sonra takvime bir bakıyorum aslında regl olmama 3 gün kalmış. Bunu ya regldim ondan öyle davrandım şeklinde açıklamak istemiyorum artık. Nasıl daha az etkilenirim bu durumdan?
Bütün ilişkilerim regl dönemine yakın zamanlarda bitiyor, problem bende mi?
Bunu kendine bahane ediyor olabilir misin regl iken agresivleşmen adamın suçu değil yani 5 sene önceki kız arkadaşımda barışmak için aynı bahaneyi defalarca kullanırdı özür videoları çekip gönderirdi tamam her ay kadınsal döneminiz var çocuk değilsiniz ki kendinizi biliyorsunuz bu dönemde ben hırçınlaşıyorum dengeyi sağlayamıyorum karşımdaki insanı değersiz görüyorum bu yanlış bunu düzeltmem gerekiyor bunun için ne yapmalıyım diye sakin sakin düşünseniz hiç böyle olmayacak tamam tüm suç sizde de değil karşındaki hıyarda anlayışsızmışki geçici bir durum olduğunu algılayamamış davranışlarınızı sorgulamamış direk ayrılık kararı almış.
Kadınların regl döneminde, erkeklerin ise uyandıkları zaman sagıladıkları ilk 1 saat içinde steroid hormonlar ( östrojen ve testesteron) pik yapar. Bu beyine giden uzun sinirlerin uyarılma sayısını arttırarak , kişinin hem duyusal hem duygusal olarak hassaslaşmasına, kişinin daha refleksleriyle, atak biçimde, tepkisel, reaksiyonel biçimde agresif ya da ani tepkiler vermesine sebep olabilmektedir.
Bu süreçte bu olgunun farkındalığını kazanmalı, sakin kalmak ve sağlıklı kararlar alabilmek ve sevdiklerimizle sorunlar yaşamamak için sizin uyaran faktörlerden biraz uzaklaşmalı bol nefes egzersizleri yapmalı, pozitif olmaya zihnimizi odaklanmalıyız.
Bence Regl olup olmamanla ilgisi yok, evlenmeden s*x yaparsan olacağı bu gelen gen üstünden geçer işi bitince de sen yoluma ben yoluma ilerde evleneceğin zaman kocanın yüzüne nasıl bakacaksın anlamıyorum sizi inanın anlayamıyorum. Çıktıkların adam değilmiş olsaydı s*x bitince çekip ayrılmazlardı senden s*x her şey değil sevgi emek ister ama çağımızın ilişkileri sadece s*x üzerine kurulu kimin eli kimin şeyinde belli değil.
Adet dönemini bahane edip7/24 bu tarz sınırlı asabi çekilmez kendini beğenmiş bir şekilde olursa anca evde kalır başka bi bok olmaz ondan oldu hallerim geldi dokunmayın bana biz erkeklerinde ilişkiye girmeyince kasiklari ağrıyor biz napalim bizi anlayan yok halleri gelmiş hanfendinin
Eskiden regl zamanı bende sevgilinden ayrılırdım. Aşırı sinirli olurdum , hep anlayış beklerdim ama maalesef öyle anlayışlı insanlar yoktu karşımda ve ilişkilerim bitiyordu.
Artık adet döneminde bir erkekten ilgi beklemiyorum. Kendi çapımda acımı çekiyorum. Zaten sevgilim yok olsa belki acısını ondan da çıkarırım birazcık. 😁
Neyse normal bir şey demem o ki sinirli oluyoruz anlayışlı olsunlar onlarda !
Evet çok hassas bir dönem oluyor. Kendinde bir problem arama. Ama o dönemde sinirli ve gergin olduğun için bazı şeyleri etkiliyor olabilir. Ama tamamen senin sorunun olamaz. Zaten senin her halini sevmiyorsa bitsin bence de. Gerçek sevgi; kötü günde ve hassas zamanlarda belli oluyor biraz da.
Özel günlerimde ilişkimde sıkıntı yaşamıyorum sıkıntılı da geçmiyor. Normalde nasılsak regl döneminde de öyleyiz. Maşallah diyeyim. Siz de diyim lütfen 🙏🏻🤗
Evet biraz ondan ama eğer sevgilin odun gibiyse ve ilgiyi alakayı kesiyorsa onunda suçu var. Ya zaten hep o dönemlerde insanı sinir ediyorlar, nasıl denk geliyor anlamıyorum
reglyken hormonlarımız değişiyor bir anda sinir patlaması yaşayıp sonra ağlayıp birden gülebiliyoruz bende bi kere sinirle yeter artık bitti dedim neyse sonra düzelttim ama bi sorun yok çok şükür dilimi ısırayım
Bende sevgilimin üzerine çok gitmistim hemde aşırı. sonra tam ben bağırıp kızarken gülmeye basladı bide dalga mi geciyosun sen ya dedim bi dakka sen yoksa rengl falan misin dedi kahkaha atti o an yerin dibine girdim yaaa
Bence güzel bir şey.. ben kavga edip tartistiktan sonra o günün etkisi ile yaptigimi anlayıp keşke karsi taraf anlayip anlayış gösterse falan diyorum... Olayi lehine çevirmelisin :)
Bilmiyorum ya ne kadar regl olursak olayım kendime hakim olmaya çalışıyorum. Sinirlenmek için bahanr arıyormuşum gibi gelir onun için çok belli etmemeye çalışırım
Regl donemi veyq pms doneminde kadinlar daha duygusal ve hassas olur bendendede boyle sevgilim durmumu bildigi icin cekinmeden kendisine soyluyorum ve kavga cikmasin diyede fazla konusmayiz cunku konusunca illaki kavga edicek bi konu buluyorum sonrada kavga cikiyor ayrilmiyoruz tabiki boyle sacma biseyden ayrilmak sacma yani ama yinede kavga edince araya sogukluk giriyor
Pms donemi reglden onceki donem kismi oluyor iste kramplar bas agrisi bel agrisi bide bulantisi gerginlik duygusllk vs regl oldumuzdada durum zaten icler acisi 😃bu saydiklarimin hepsini ayni anda yasiyoruz reglken😃
Kızlar refl döneminde evet baya sinirlerimiz bozuk oluyo ama bunun farkında olup erkekleri çokta hırpalamamk gerekiyor bence ya erkek bu durumu anlayıp çok üstünüze gelmemeli ya da siz biraz farkedip dikkat etmelisiniz erkekler dırdıra ve huzursuzlupa gelmiyorlar
O duruma gelince ben bütün iletişimi kesiyorum. Ya da karşımda ki bunun farkında ise ve bana gerçekten değer veriyorsa bunu alttan alıyor zaten. Yoksa patlamaya hazır bombayım
Bende özellikle pms döneminde baya kötü oluyorum duygularımı kontrol edemiyorum ama çok şükür ki sevgilim bunu anlıyor ve geçmesini bekliyor sonra Nası tepki verdiğime bakıyorum ve gerçekten ne kadar saçmalamışım diyorum kendime
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bari o sinir ve haklılık sürse. Pişmanlık çok zor ve elinde olmayan sebeplerle o hale gelmiş olmanda pek açıklanabilir olmuyor. Zaten erkekler de gıcık oluyor regl dönemi hassasiyetine
Bahset o zaman sevgiline. Ben mesela söylüyorum sevgilime, čunku. çekilmez. biri oluyorum. Aşiri duygusal, kirilgan, alingan, tripli, cabuk kizan... O da tolerans gösteriyor, Allah razi olsun 😊😊😊
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Söylüyorum zaten. Ama uğraşamam kafasında. Abarttığımı düşünüyor ama anlamadığım şey elimde olmayan bir şey olduğunu anlamaması asla
Ben anlamıyorum bazı kızlar neden bu regl meselesini bu kadar büyütüyor. Regl dönemine yakın oluyosa o zaman daha dikkatli ve bilinçli olursun. Bence sadece reglm ve piskolojim bozuk kafası havalı geliyor onlara. Zaten dikkat ederseniz bunu yaşı genç olan kızlar daha çok yapiyo. Diğerleri aman ne taklcam regl zaten günlük hayatın bir parçası diyo ki bencede öyle
Bence bazıları cidden katlanılmaz oluyor iyi birsey yapıyorsun ya da mutlu olsun diye espiri anında patlıyorlar genelde o yüzden relg döneminde ayrılmalar cok olabilir ama genelde hayatıma giren kadınların hepsi acayip duygusal oluyor bu kötü degil bundan ayrılmaya giderse olay zaten adamın bahanesi varmıs deriz benim düşüncem.
Benim de epididimim doluyken stresli ve agresif oluyorum üstelik çikolata yiyince de geçmiyor. Buna anlayış gösterenlere ben de regl döneminde anlayış gösterebilirim...
Ne bileyim yani ne diyeceksin. Ne diyeceğine deyip demeyecegine hic birsey diyemeyecegine, ne kimse kimseyi dinler ne laf anlatabilirsin ne dinleyen olur
Regl den bir kaç gün öncesinde ve regl sürecinde kadınlarda duygusallık, gerginlik, sinir ve stres durumu çok sık rastlan ve oluşan şeylerdir fakatbu durumlarda her türlü gerginliği artıracak şeylerden kaçırmaya biraz özen gosterilmeli
Bu konuda yalniz degilsin. Bazen regl donemlerinde kadinlar asabi olabiliyor. Anlayisli olmak lazim ama durumu fark etmezsek neden boyle oluyor diye dusunup duruyoruz o da ayri😀.
Sorunu hep kendinde arama bence belki karşı taraftada suç vardır duygusallıgın içinde kendinde arayabiliyorsundur suçu regl le alakası yok her ilişkininde bir sonu vardır düzgün bir ilişki olması zordur
Manitm regl olduğun da kavga etsek bile hem ben özür diliyorum hemde o hani siz bazı kizlar moda haline getirmişsiniz yok regldm o yüzden ayrıldım regldm sinirliyim cidden çok saçma
Dünyada tek kişi o regl oluyor gibi davranıyorsa. Ben daha fazla sinirlenirim. maalesef kızlar şımarıyor. Aklı başında kadınlarda regl olunca hiç sinir felan görmüyorum nedense.
Bir bayan değilim ama konuyada fransız değilim bayanların yaradılış özelliği ne olursa olsun erkeğin alttan alıp moral yükseltmesi gerekir erkekler farklı düşünebilirler benden ama normali bu ☝
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende regl döneminde fazla ilgili davrandığım için ayrılmıştım bi ara 😂
Sinirli oluyorum ben zaten çalışırken. E onlarinda dönemlerinde agresif olmalari ellerinde değil. Bi kaç sene önce çalıştığım mağazadan çok kız olması sebebiyle ayrılmıştım. Tabii ayrılırken bunu söylemedim 😀