Regl depresyonuna iyi gelecek tatlı iltifatlarınız var mı? Bir kadın bu zamanda nasıl mutlu edilir?


Söylemek yetmez, yanında olmak ve onun ihtiyaç duyduğu ne varsa sağlamak lazım.
Mesela ben mutfakta çok iyiyimdir.
Marifetlerimin arasında dünya mutfakları olduğu gibi tatlı çeşitleri konusunda da gurmeyimdir.
Sevdiğim kadına tropikal meyve salatası hazırlarım onun yanı sıra görsellerdeki tatlılardan bazılarını kendi ellerimle yapıp yediririm.
İyi seyirler.



Annem hep anlatır; satış danışmanıydı kendisi bu arada 😅 biz de regl olduk naz niyaz bilmezdik saatlerce ayakta ekmeğin peşinde koşardık.. dayanmaya çalışırdık diye.. bende öyle zamanlarda regl olurdum tam gününü bulurdum ne nazı ne güzel sözü!!! şimdikiler ekstra nazlı.. regl her ay olan doğal bir biyolojik olay abartmasak mı annem? yani kimse kimseyi mutlu etmek zorunda değil. Al çikolatanı kendin 😅 aç film izle, çok regl başlıkları görüyorum da prenses muamelesi mi yapılsın istiyorsunuz anlamadım..
Bana çikolata kutuları falan çok klişe geliyor. Yanımda olduğunu hissetmem yeter sevdiklerimin
Ben aslında nazıma katlandıklarında mutlu oluyorum ama sevdiğim insanın yanımda olup sarılması beni pamuk gibi eder
Regl ağrısını hafifletecek şeyler mutlaka bence en iyisi çikolata falan hikaye
Çikolata, çips bütün atıştırmalıklar birde oyuncak ayı tamamdıt.
Regl olan bir kadını mutlu etmek istiyorsanız bence susun😅
Bir oyuncak ayı alıp senin gibi tatlı değil ama umarım beğenirsin diyin
Özel bir ilgi gerekmiyor bence..
Sana çikolata alıyımmı?
Size 5 10 tane çikolata almak isterim
Bugün çok güzelsin.
Çıkolata al
Bugünü atlatalım bak yarın en sevdiğin çantayı alacağım. Icide full milka dolu olacak ama ikinci cümleyi söylemeyeceğim.
Mutlu olması için herşeyi yaparım, tersine gitmem. Anlayışlı olmak zorundayız
Kole oldugum icin hizmet edinxe mutlu oluyolar genelde
Aşkım çikolata fiyatları düşmüş en sevdiğin çikolatayı almaya gidiyorum
Bol bol tatlı şeyler alıp , sarılıp öpmek en iyisidir bence.
Her ay rutin şekilde olağan bir durum buda geldi buda geçer boşuna kendni kasıp ağrılarını daha fazla artırma akışına bırak derim
@delil4h doğrudur ben bir şey demiyorum keşke buna bir çözüm bulunabilse ama elden gelende bir şey yok ağrılarla başa çıkmak lazım
Söylemek değil hissettirmek gereklidir diye düşünüyorum
dobarlan bıragma gendini
Arkanı ver bana derim
Elimi karnına koyayım mı derdim
Bu seni mutlu eder mi :
Elimi karnına koyabilir miyim :)
🤣🤣🤣 tüh
İnşallah erkek arkadaşın seni çok mutlu eder :)
İnşallah olur ozaman 😊
Çok zor. Atomu parçalamak daha kolay.
Regl kanın çok farklıymış falan dfjd
Açın acimizdir
Acın acımdır.😀
sarilirdim tatlilar alirim ne bilim o mutlu olsun
@Bowiee o zaman kiz hesabi aç
@Bowiee engelleriz sen aç
@Bowiee erkekler kiz hesabi acinca kizarsin ama
@Bowiee yok onlara kizip onlar gibi davranmak
@Bowiee tamam o zaman iyi eglenmeler seni yargilamadim
Sarılmak
git ötede delir
beterin beteri var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?