Kızlar, hijyenik ped yerine tampon kullanmayı denediniz mi?
Kızlar, hijyenik ped yerine tampon kullanmayı denediniz mi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Elfprincess sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Denedim çok rahat ve güzel. Tamponun tek handikapı 4 en geç 6 saatte bir değiştirme derdi (mümkünse 4 saat olmalı) aslında pedde 4 saatte bir değiştirmeli ama çoğu kişi çokta uymuyor bu kurala 6.30-7 saat kullanan var; mantar enfeksiyon gibi sorunlar olsa da direkt ölüme götürebilen toksik şok sendromu olasılığı filan tampona göre çok az.
Şahsi olarak pedi de zaten 4 saatte bir değiştirirdimden tampon kullanmak benim için daha iyiydi, hiç regli değilmişim gibi günü geçiriyordum. Tampondan 1 yıl kadar sonra adet kabı ile tanıştım. Sonra tamamen adet kabına geçtim "regli değilmişim" gibi değil gerçekten "regli değilim" gibi günlerim geçiyor. Adet kanının 12 saatte kadar durabilmesi gerçekten özgür hissettiriyor, regliyi tamamen unutuyorsun.