Ailenin yanında regl hakkında konuşmak ayıp mı?

Arabadaydık yüzmeyi düşünüyorduk
bende anneme olmaz hastayım dedim annem ne hastası dedi

bende normal bir ses tonuyla reglim dedim babam bir şey demedi araba sürüyordu

teyzem babanın yanında söylenmez dediğinde biz regl olmasak onlarında varlığı sürdürülmezdi dedim

bilmiyorum ayıp değil ki niye öyle düşünüyorlar
Ailenin yanında regl hakkında konuşmak ayıp mı?
Cevapla