Genelde bir pedin 3 saatten fazla kalması tehlikeli fakat ben o kadar bile dayanamıyorum, huzursuzluk hissi oluşuyor içimde. Bir saat kalmadan değiştiriyorum.
Ped 4 ile 6 saat içinde değiştirilmeli diye biliyorum. Adet kabı kullandığından pek bilmiyorum🤷♀️8 saat filan durursa ciddi sağlık riskleri bulunduruyor. 4-6 saat çok kısa değil mi ya adet kabı 12 saat kullanılıyor.
Ederim rahatsız olurum zaten ama bu konuda orkid çok iyi kanı yutuyor resmen teşekkürler orkid 🤗😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ben asla ped kullanmıyorum tuvalet kagidi ile kalın bir ped oluşturup onu kullanıyorum gün icinde değiştiriyorum.. o kadar cok kan akıyor ki bende sadece ped kullansam her yer kan havuzu olur