
Bu dönemde çevreniz size karşı anlayışlı oluyor mu?

Eşim en büyük şansım çok ilgili olur , bekarken annem de ilgilenirdi ama hep bi derdin var diye söylenirdi ama eşim öyle değil sıcak su torbası yapar karnımı ovar majezik alir🤣 ve cikolataaa👌🏻
Bir kadın bana olmadık zamanda olmadık çıkışlar yaptığında, durumunu anlıyor hemen ondan uzak duruyorum. Bir şey dediğinde ise, tamam öyle olsun diyerek konuyu kısa tutmaya çalışıyorum. O dönemlerde içinzden başka bir karakter çıkıyor 😂😂
Ben çok enerjik, neşeli ve pozitif birisiyim. Bu sebeple ağlayan birinin (yanımda ya da telefonda olması farketmez) gülmesi en fazla 5 dakikamı alır. Çünkü hayat kadınlar güldüğünde anlam kazanıyor ☺️
Sende ağlama sakın ☺️
@bowie321
Konuşabiliyor olman yeterli 😂
Regl falan pek etki etmiyor bana. Keyifli keyifli her işimi yapıyorum.
Kimseden bir beklentim yok benim için abartılacak bir durum değil regl
🙄yoooo çünkğ ekstra bir ilgi talebim olmuyor. Neden anlayış bekleyeyim ki ya da bir kadın neden anlayış bekler! Abartılıyor biraz
her yeri kırıp döksem az kalır 🙄 onlar olmayınca bende onlara olmuyorum
Regl dönemi için ayrıcalık olması gerektiğini düşünmüyorum. Doğal bir döngü. Bunu idare edebilirim.
köpek balığı olmadıkları için bilmiyorlar malsf ne dönemde olduğumuzu
Merhaba✨
Evet anlayışlı oluyorlar
Abartıldığı kadar sancılı geçmiyor
Anlayışlı olanı var olmayanı da var.
evet
Olmuyo allahin cezalari
Hayır😡
Evet
Çocuk muyuz
Erkek kadın fark etmez. Günlük yaşantıda zaten insanlara saygı ile yaklaşmak gerekiyor. Bir kadının illa regli olmasına gerek yok.
maalesef her insan bazı şeyleri anlayışla karşılamıyor
Ben anlayisliyim ama sanki biraz fazla abartiyorlar bazen
Olmalı zaten regl olan birinin üstüne gitmeyeceksin aksine mutlu edeceksin
Tabi ben de elimden geleni yaparım fazlasıyla yani
ben elimden geleni herzaman yaparim
Hayır kimsenin umrunda değil 😒
Alt üstü karın ağrısı ne abarttınız beeee
inşallah tam şeyine tekme yersin 9 saat kıvranıp kusarsın o zaman
Tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?