Stresten kaynaklı regl olmama ya da düzensiz olma yaşanır mı?

Son üç aydır adet görmüyorum. Doktora gittim stresten olabilir dedi ve ilaç verdi ama üzerinden bir ay geçti hala regl olmadım. YKS'ye hazırlanıyorum geçen sene Boğaziçi MBG virgülle kaçırdım bu sene tekrar hazırlanıyorum herkes sınav stresine bağlıyor ama ben kendimi stresli görmüyorum. Başka bir hastaneye randevu aldım o da bir ay sonraya randevu verdi. İlk gittiğim hastane özeldi bir sürü tahlil yaptılar ve stresten dediler. Pek güvenemedim sizce ne yapmalıyım? Başka birșeyim olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Stresten kaynaklı regl olmama ya da düzensiz olma yaşanır mı?
Cevapla