• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Özel Günler & Hijyen

Regliniz sakin mi geçiyor yoksa yoğun sancılı mı?

Bulasmayinbana88
Bulasmayinbana88 Takip Et
FenomenYoda Yaş: 101
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
94
Yapay Zekaya Sor
Regliniz sakin mi geçiyor yoksa yoğun sancılı mı?
Beyler sancılı regl geçiren sevdikleriniz için neler yapıyosunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
@Erdinc27_ lütfen sorumdan gidermisin
Regliniz sakin mi geçiyor yoksa yoğun sancılı mı?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • UralGül
    UralGül Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl

    Vallahi bıktık artık şu regl ile alaka yazılar sorular görmekten. Neden bunu dünyanın en önemli olayı gibi dallandırıp budaklandırıyorsunuz? İşi gücü bırakıp sizin adet sancılarınızı, sinirli oluşunuzu mu konuşalım istiyorsunuz? İlgiye mi ihtiyacınız var? Mesele nedir yani? Ben kendimi kötü hissedince sevdiklerime benimle ilgilenin iyi hissetmiyorum derim mesela ve çokta etkili olur. Şevkat görmeye ihtiyacım var derim ve görürüm. Böyle bir ihtiyacınız varsa hanımlar lütfen ortalığı kana bulamaya gerek yok söyleyin yeter. Lütfen...

    3
    16 Yorumla
    • SıkıntılıAmaZararsız
      SıkıntılıAmaZararsız
      +1 yıl

      eşin regl olsa bıktım senin reglinden mi diceksin

      Yorumla
    • UralGül
      UralGül
      +1 yıl

      Ne alakası var bu okuduğundan bunu anladıysan pes doğrusu

      Yorumla
    • SıkıntılıAmaZararsız
      SıkıntılıAmaZararsız
      +1 yıl

      çok alakası var rahatsız oluyorsun, görmek istemiyorsan saygı duy yazma

      Yorumla
    • Ebr_12351
      Ebr_12351
      +1 yıl

      @UralGül özel günler konusunu engelle o zaman arkadaşım, buraya gelip yorum yazana kadar. Çok mu zor

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      keşke annende regl olmasaydı da sende doğmasaydın o zaman

      Yorumla
    • UralGül
      UralGül
      +1 yıl

      Bu kadar canım tesadüfen mi bana yorum yaptınız yoksa sözleşerek mi? Şu yazdığım yorumdan bunu anlamanız için ahmak olmanız lazım.

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      rahatsız oluyorsan bakmazsın zorla mı baktırıyorlar, tabikide yorumundan bu anlaşılıyor

      Yorumla
    • Ebr_12351
      Ebr_12351
      +1 yıl

      İlk cümlenden anladım ve ne yapman gerektiğini de söyledim. Görmekten bıktıysan engelle bu kadar

      Yorumla
    • UralGül
      UralGül
      +1 yıl

      Demek ki ahmaksın sende.
      Bana söylediğin şey senin içinde geçerli biliyorsun dimi düşüncemden rahatsız olan birinin bana yorum yazıp rahatsız oluyorsan bakmazsın demesi ne kadar manidar.
      Bak ufaklık iyi oku sana bir daha kendini de yırtsan cevap vermeyeceğim.
      Bu adet günlerini ağrılı sancılı geçiren kadınlarda gördüm, hiç zorlanmadan geçirenler de var. Ben sancıdan kıvranan kadınların bile bu mevzuyu bu kadar
      dillendirdiğini görmedim hiç. Tamam o günlerde normal değilsiniz eyvallah ama bu kadar sakız etmenin manası ne? İlgiye şevkate ihtiyaç varsa bunu bahane etmeye hiç gerek yok. Ben oturup kasıklarına saatlerce masajda yaptım çok acı çekiyor diye. Bunları böyle ulu orta devamlı gözümüze sokmanıza gerek yok. Dünyanın en büyük sorunu sanki konuş konuş bitiremediniz. Ilk insandan son insana kadar devam edecek olan gayet insanı bir olay. Abartmayın artık.

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      lan şimdi kasığına bi tekme atarım görürsün normali paylaşan kişide ben olmadığıma göre dillendirmiyorum kaldı ki bunu konuşup konuşmamamızdan SANA NEEE siz sünnet olurken herkes duyuyor ama biz bişi demiyoruz şimdi gelip burda dıyar kasmanın anlamı yok çok rahatsız oluyorsan engelle senin gibi erkekler yorum yapsın diye paylaşılmadı bu yazı

      Yorumla
    • İmerafera23
      İmerafera23
      +1 yıl

      Aga biraz ağır olmadım ya

      Yorumla
    • UralGül
      UralGül
      +1 yıl

      Yok be kardeşim kötü bir şey söylemedik ki niye ağır olsun

      Yorumla
    • İmerafera23
      İmerafera23
      +1 yıl

      Ne bilim. Okurken Azarlanmış çocuk gibi hissettim🙄

      Yorumla
    • UralGül
      UralGül
      +1 yıl

      Estağfirullah olurmu öyle şey. Adı üstünde özel gün, özel kalmalı. Burda sürekli regl aşağı regl yukarı, hani yeni ilk defa olmuş kızlar konuşsa ona da eyvallah kazık kadar olmuşlar tecrübeli insanlar hepsi.

      Yorumla
    • İmerafera23
      İmerafera23
      +1 yıl

      Bir bakımdan haklısın

      Yorumla
    • UralGül
      UralGül
      +1 yıl

      Sen konuşsan mesela hiç problem yok çünkü daha çok gençsin kardeşim ama bunların çoğu artık profesyonel olmuş sırf dikkat çekmek için salliyorlar. Cem Yılmaz bir defasında bu konuyu işlemişti showunda airbas uçaklarını kullanan kadınlar var ve ben regl oldum indirmiyorum bu uçağı dediğine hiç kimse şahit olmamıştır. Ama sevgilim üstüme gelme benim yemeği kendin yap beni anlayamazsın diye tavırlar sergiliyor. Acaba hangisi gerçek diye bir dokunmuştu bu mevzuya.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Prof_Langdon
    Prof_Langdon Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 99%
    +1 yıl

    O durumda mumkun oldugunca konusmamak pekindeyip tum ofkeyi uzerime cekmemeyi tercih ederim

    2
    3 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      1
      😂

      Yorumla
    • Prof_Langdon
      Prof_Langdon
      +1 yıl

      Tesekkur ederim

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben bu sorunun formülünü bulduğumdan beri rahat geçiyor.
    İlk önce bunun normal olduğunu herşeyiyle kabullendim ve zihinsel olarak kendimi hazırladım bu dönemlere.
    Papatya çayı çok iyi geliyor sakinleşiyiyorum rahat hissettiriyor ama içmediğimdede sorun olmuyor çünkü zihinsel olarak hallettim.
    Bu kadar bu dönemin normal olduğunu kabul edip herşeyinizle kendinizi severseniz hiçbir ağrı hissetmezsiniz yani bende öyle oluyor herşey kafada başlar ağırsa bile kabul etmelisiniz o sizin bir parçanız.

    1
    3 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      İlginç bir yöntem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ilginç değil meditasyonla bu aşılabilir bişey herşey beyindedir :)

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Evet doğru. Aşabilmen çok hoş.

      Yorumla
  • Elfprincess
    Elfprincess Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl

    Benim ki sancılı geçer.

    15imden beri bu böyledir.
    Artık alıştık bir kaç gün kıvranıyorum.
    Bacaklarımı sıcak tutmaya çalışıyorum.
    Göbeği beli açık crop ürünler tercih etmiyorum.
    Rezene ya da papatya çayı içiyorum.
    Bol bol çikolata yiyip uyuyorum 😁

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar Ne Diyor

104
  • Afraa2727
    Afraa2727 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ağrılarım olmuyor sadece çok agresif olabiliyorum. Farklı bir insan oluyorum aşırı trip atıyorum normalde söylemeyeceğim kelimeleri söylüyorum regl iken klmse ile konuşmamaya özen gösteriyorum sadece böyle bir sorunum var👀

    2
    3 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Aa benn😂😂

      Yorumla
    • Afraa2727
      Afraa2727
      +1 yıl

      Abooow ☹️ zor dimi yiaa

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Çok zor😂

      Yorumla
  • gecelerikorkuyorum
    gecelerikorkuyorum Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    çok sakin, olduğumu bile anlamam. ama regl olunca anne olma isteğim depreşiyo. hormonlarla alakalı sanırım jfjsk

    3
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • LimonÇiçekleriPorti
    LimonÇiçekleriPorti Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hani çoğu kadın regl olunca ölüyorum bu sancıdan diyor ya ben öyle olmuyorum hafif karın ağrım olur sadece öyle şiddetli sancı hissetmiyorum ama kafam gidiyor, beynim çalışmayacak hale geliyor, strese giriyorum ve en önemlisi de her şeyin üstüne alınıp hemen sinirleniyorum.

    2
    0 Yorumla
  • FlyingDutchie
    FlyingDutchie Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    İlk 3 gün çok yoğun sonrasındaki 3-4 gün için biraz daha hafif geçiyor ancak ağrı hep oluyor az da olsa çok da olsa :/

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😔

      Yorumla
  • yasemi3
    yasemi3 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    sırt ağrısından regli hissetmiyorum bile acı eşiğim yükseldi resmen

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😔

      Yorumla
  • kimsinsenhaaa
    kimsinsenhaaa Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    İlk iki gün berbat geçiyor yaw çok fena bir ağrı sonra geceleri uyuyama daha berbat anam.😔😔

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😔

      Yorumla
  • rub77
    rub77 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Önceden sancısızdi nazar değdi ilk 3 gün ölüm baya durmuyor bıçak darbeleri ilaç falan da içmiyorum öyle ağrılı ağrılı takılıyorum ya

    3
    0 Yorumla
  • nirhamm
    nirhamm Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl

    Durgun böyle dünya da yokum gibi böyle anlatılamaz mutsuz bir tarifi var.. İlk gün böyle geçiyor bitene kadar da idare eder ama kendime gelemiyorum yorucu geçio.

    1
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    hiç sakin geçmiyor kaç yaşımdayım hala ağrılı geçiyor

    3
    0 Yorumla
  • ismimdensananee2
    ismimdensananee2 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    sakin genelde nadir sancili oldugu zaman sadece ilk gunu

    2
    0 Yorumla
  • llmeelissss
    llmeelissss Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    ilk gün çok sancılı geçiyor ama diğer günler ağrim olmuyor

    2
    0 Yorumla
  • Darkk-Bluee
    Darkk-Bluee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim reglım gayet sakin geçiyor. Anneme çekmişim. 😏

    2
    0 Yorumla
  • SosyoPsikopat
    SosyoPsikopat Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 91%
    +1 yıl

    aşırı sancılı, doğum sancısı olsa az kalır yanında xd

    2
    2 Yorumla
    • oski35
      oski35
      +1 yıl

      Neden peki böyle

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      bilmem yumurtalığa sormaya ne dersin 🙄🤣

      Yorumla
  • Ebr_12351
    Ebr_12351 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl

    İlk 1 2 gün yoğun sancılı, tarifi imkansız bir şey..

    2
    7 Yorumla
    • oski35
      oski35
      +1 yıl

      Neden öyle oluyor acaba

      Yorumla
    • Ebr_12351
      Ebr_12351
      +1 yıl

      Bilmem, bütün kadınlar da ağrılı geçirmiyor işte napayım şans

      Yorumla
    • oski35
      oski35
      +1 yıl

      Peki nasıl geçiyor dağa sonra

      Yorumla
    • Ebr_12351
      Ebr_12351
      +1 yıl

      Geçmiyor maalesef:( mecbur ilk gün sürünüyoruz

      Yorumla
    • oski35
      oski35
      +1 yıl

      Peki ilaç filan kullanmıyormusun

      Yorumla
    • Ebr_12351
      Ebr_12351
      +1 yıl

      Kullanıyordum 2 3 tane hatta. Sonra nereye kadar yani zararlı sonuçta, içmiyorum artık

      Yorumla
    • oski35
      oski35
      +1 yıl

      DüzensiZ yapıyormuş sanırım fazlasıda

      Yorumla
  • BenBal
    BenBal Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    şu an nedense sakin..
    Normalde yoğun sancılı olur.

    2
    0 Yorumla
  • arzummmmmmbb
    arzummmmmmbb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 42%
    +1 yıl

    şu an adetliyim ve sancıdan ölücem kafam dağılsın diye zaman dağıtıyorum

    1
    0 Yorumla
  • slarosa
    slarosa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl

    İlk 3 gün falan sancılı onun dışında yeterince sakin

    1
    0 Yorumla
  • Ümitsizimişte
    Ümitsizimişte Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl

    Bir ay çok iyi bir ay hafif sancılı ve sinirli bide çok fazla limon aşeriyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Cherrytanuki
    Cherrytanuki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Agresif oluyorum her duyguyu daha bir şiddetli yaşıyorum, canım yanıyor evet.

    1
    0 Yorumla
  • bilmiyom565
    bilmiyom565 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    O kadar sancılı geçiyor ki ağrı kesici iğne yaptırmak zorunda kalıyorum 🥺

    2
    2 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😔

      Yorumla
    • bilmiyom565
      bilmiyom565
      +1 yıl

      🥺😏

      Yorumla
  • İmerafera23
    İmerafera23 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Erkeklerin burda ne işi var. Sanırım onlarda oluyorlar😂

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😂ayip olmasin diye onlarada kizlar icin neler yaptiklarini sordum. Eğleniyolar öyle😂

      Yorumla
  • wodndkdj
    wodndkdj Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    şu an reglim ve sevgilim ilk defa benden bıktı kötü davranıyor..

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😔

      Yorumla
  • bunaldumyaa
    bunaldumyaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Yoğun sancılı. Öldürmüyor süründürüyor.

    3
    4 Yorumla
    • bunaldumyaa
      bunaldumyaa
      +1 yıl

      Engelle gitsin

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Engelledim. Allahimya😂

      Yorumla
    • bunaldumyaa
      bunaldumyaa
      +1 yıl

      Hayır kaldırıyorsun yine yazıyor manyak mıdır nedir 😄

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Aynen oyle😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İlk gün çok ağrılı ama çözümünü bulduğum için en fazla toplam 3 saat ağrıyor. Daha da ağrımıyoe

    1
    0 Yorumla
  • Vişnelimilkshake
    Vişnelimilkshake Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yoğun sancılı geçiyor benim. Buscapon diye bir ilaç var (doğru mu yazdım emin değilim) o çok iyi geliyor.

    2
    1 Yorumla
    • yabanarısı123
      yabanarısı123
      +1 yıl

      Benim hep sancili degil arada oluyo. Bemde apranax kullaniyorum

      Yorumla
  • elifcy
    elifcy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Maaalesef yoğun sancılı ve ağırımı dindirmek için hiç birşey yapmiyorum çünkü sıcak su torbasını doldurmaya üşeniyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Laralarca
    Laralarca Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Maşallah diyeyim hiç ağrı yasamadim

    2
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Maşşallahh. Benimde öyle😄

      Yorumla
  • Geceyi_SevenKız
    Geceyi_SevenKız Takip Et
    Bilge Yaş: 125 , eic 80%
    +1 yıl

    Valla şu an bol acılı😓

    2
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😔

      Yorumla
  • DreamWhileAwake
    DreamWhileAwake Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Çok zor geçiyor. Halsiz oluyorum, huysuz oluyorum, ağrıdan ölüyorum resmen..

    0
    0 Yorumla
  • Fılankes979
    Fılankes979 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Eskiden sadece başım ağrırdı biraz son bi senedir üşüttüğüm için sürekli çok ağrılı geçiyor 🥺🥺

    0
    0 Yorumla
  • Daha fazla (74)
Daha fazla(89)

Erkekler Ne Diyor

20
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Reglim çok yoğun geçiyor 😅 işin şakası konumuza gelecek olursak öyle sancılı geçirip yardımcı olabilecek kadar sevdigim bir kadın yok hayatımda maalesef.

    2
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😄😄olur inş

      Yorumla
  • Peugeot90
    Peugeot90 Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 35%
    +1 yıl

    Keşke Birgün bu regeln görebilseydik. Valla ben merak etmiyorumda degil. Nasıl bi sancı. Ben anlaş ettim her zaman ediyorum da.

    2
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Kalp krizinden daha kotü diye duydum

      Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Regl olupta sancı çekiyorum diyen erkek kendine erkek demesin 😂

    2
    2 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Espri yapiyorlar

      Yorumla
    • Saddov
      Saddov
      +1 yıl

      Bu da bir espiriydi neyse. s. a

      Yorumla
  • PromisedLand
    PromisedLand Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Elimizde sıcak su torbası ve çikolatayla peşlerinde geziyoruz.

    4
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • ωιтcнєя
    ωιтcнєя Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum

    4
    0 Yorumla
  • BideÇalanıDuysanız
    BideÇalanıDuysanız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Valla hakkınız ödenmez kadın olmak zor gerçekten saygı duyuyorum büyük 😘

    6
    0 Yorumla
  • Murat77440
    Murat77440 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Olabildiğince yardımcı oluyorum. Tabi bişey lazımsa, yoksa sürekli bişeyler sorup rahatsız etmiyorum.

    2
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl

    Aşırı sancılı geçiyor ya üf

    1
    2 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😂tüh be

      Yorumla
    • uomoitaliano
      uomoitaliano
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
    _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Regl olmuyorum sanırım kısırım :(

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Tüh beee

      Yorumla
  • Mitroglu
    Mitroglu Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Yumurtalığını aldiririm

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • YağızDemirören
    YağızDemirören Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 88%
    +1 yıl

    Yaşım 29 oldu regl olaylarını anlamadim

    1
    3 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Neyini anlamadin

      Yorumla
    • YağızDemirören
      YağızDemirören
      +1 yıl

      Boşver şimdi söylersem rezil olurum bilmedigim icin

      Yorumla
    • YağızDemirören
      YağızDemirören
      +1 yıl

      @Erdinc27_ Oğlum buraya niye yazıyon tamam izlicem ayrıca paylaşırım 240 binlik sayfamda ama bin lirani alırım bunu sonra konuşalım lutfen

      Yorumla
  • 6MayısaSözümVar
    6MayısaSözümVar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben sancılı geçiriyorum 🥺😛

    1
    3 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😂tüh kıyamam

      Yorumla
    • 6MayısaSözümVar
      6MayısaSözümVar
      +1 yıl

      Haha karnım kıyıyor ama ühüühüh 🤣

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Düzbirisi
    Düzbirisi Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    İlgimi gösteririm eğer o an konuşuyorsak

    3
    0 Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl

    Allah size sağlık ve kolaylık versin. 😎

    1
    0 Yorumla
  • Καφεΐνη
    Καφεΐνη Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    Benim 35 senedir sakin geçiyor.

    2
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • asrıeldrummer
    asrıeldrummer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kızlar neden regl olur çok şaçma

    1
    19 Yorumla
    • asrıeldrummer
      asrıeldrummer
      +1 yıl

      Regl olunca vucudunuz daha olgun oluyor mu ve kadınsal iç güdünüz gelişiyor mu? Ve regldan sonra size ne oluyor

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Olmasınmı

      Yorumla
    • asrıeldrummer
      asrıeldrummer
      +1 yıl

      Alınganlık yapma ama olmasın bu kadar acı çekiyorsanız madem olmasaydı keşke neyse sen sorularımı yanıt verirmisin

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Alınganlık yapmadım😄

      Yorumla
    • asrıeldrummer
      asrıeldrummer
      +1 yıl

      Ee cevap nedir hanım efendi

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Ne sorduğunu anlamadim

      Yorumla
    • asrıeldrummer
      asrıeldrummer
      +1 yıl

      Regl olunca vucudunuz daha olgun oluyor mu ve kadınsal iç güdünüz gelişiyor mu? Ve regldan sonra size ne oluyor

      Değişiyormusunuz?

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Kadınsal icgüdüden kastın ne

      Yorumla
    • asrıeldrummer
      asrıeldrummer
      +1 yıl

      Nasıl desem olgunlaşmak

      Yorumla
    • asrıeldrummer
      asrıeldrummer
      +1 yıl

      Daha zeki olmak

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Bilmem. Olabilir

      Yorumla
    • asrıeldrummer
      asrıeldrummer
      +1 yıl

      Sizin burç ney

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Söylemistim daha önce

      Yorumla
    • asrıeldrummer
      asrıeldrummer
      +1 yıl

      Unuttum ama 🥺

      Yorumla
    • İmerafera23
      İmerafera23
      +1 yıl

      Kızlar regl olmazsa çocuğunuz olmaz!

      Yorumla
    • asrıeldrummer
      asrıeldrummer
      +1 yıl

      Ben kimseyi sevemiyorum

      Yorumla
    • İmerafera23
      İmerafera23
      +1 yıl

      Burda bzi ne yapabiliriz

      Yorumla
    • asrıeldrummer
      asrıeldrummer
      +1 yıl

      Susabilirsin

      Yorumla
    • İmerafera23
      İmerafera23
      +1 yıl

      Ne alaka?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sanki uçak motoru tamiri yapıyorsunuz ha

    1
    9 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Ne😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Regl yi abartiyorsunuz diyorum bebis

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Ben regl sancısı çekmiyorum. Bu yüzden küçük çaplı duygusallıktan başka skıntım olmuyor ama 7gün yataktan kalkamayan çığlık çığlığa ağlayan arkadaşlarım var. Abartıyomuyuz sence?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşte onlarsan bassediyorum tatlım kendin soyledin abartılıyor tabi zamane kadınları sırtında. cocuk tarla capalamis taş taşımış savaş yapmış sanki şimdiki kızlarda mi var bu regl kimsede. yok mu

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Yani sence eski insanla şuanki insanların bünyesi aynımı sence😂. Ona bakarsan ayağı kopanlar iğne iplikle dikiyorlarmis kendileri. Sende bundan sonra biyerin koparsa hastaneye gitme.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır o değil yani abartı kopmayi regl e bağladın ya bişe demiyorum sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden doğum aynı değil demiyorum doğum abartı değil candan can çıkıyor o esnada. can veren bile var

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Bay zeka bilgin olsun diye söylüyorum doğum sancısı ve bazı kızların regl sancısı aynı düzeyde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya get Allah aşkına yaa Allah herkeze farklı sancı mi veriyo yok adam kopan elini dikiyormus bilmem netamam sen haklısın kadın koca uçağı treni. kullaniyor asker. ouyor oparasyona gidiyo. hic. mi. regl olmuyo bunlar düşünsene hücre evine şafak operasyonu yapacak ay ben gidemem komiserim neden her yerim sis. sis halden anlayın mi diyo abartmayinn

      Yorumla
  • Eskiparliament
    Eskiparliament Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bilmem hiç tecrübe etmedim

    2
    2 Yorumla
    • İmerafera23
      İmerafera23
      +1 yıl

      Bide etseydin😂

      Yorumla
    • Eskiparliament
      Eskiparliament
      +1 yıl

      Makineyle felan bi muhabbeti var onu kasdetmistim 😉

      Yorumla
  • marslijokeer
    marslijokeer Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 93%
    +1 yıl

    Dua ederim sadece

    1
    0 Yorumla
  • visualsutdio
    visualsutdio Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Yokki yaparım yaa

    1
    0 Yorumla
Daha fazla(5)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > Regliniz sakin mi geçiyor yoksa yoğun sancılı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Mizacınız sakin mi, sinirli mi? 19 cevap verildi
Stresten el titremesi normal mi? 6 cevap verildi
An itibariyle ruh halin gergin mi yoksa sakin mi? 46 cevap verildi
Güne sakin mi yoksa gergin mi başlıyorsunuz? 43 cevap verildi
Tavırlarınız net midir yoksa daha mı ılıman mısınız? 33 cevap verildi
Dışardan bakılınca sakin mi yoksa sinlirli mi görünürsünüz? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨