Vallahi bıktık artık şu regl ile alaka yazılar sorular görmekten. Neden bunu dünyanın en önemli olayı gibi dallandırıp budaklandırıyorsunuz? İşi gücü bırakıp sizin adet sancılarınızı, sinirli oluşunuzu mu konuşalım istiyorsunuz? İlgiye mi ihtiyacınız var? Mesele nedir yani? Ben kendimi kötü hissedince sevdiklerime benimle ilgilenin iyi hissetmiyorum derim mesela ve çokta etkili olur. Şevkat görmeye ihtiyacım var derim ve görürüm. Böyle bir ihtiyacınız varsa hanımlar lütfen ortalığı kana bulamaya gerek yok söyleyin yeter. Lütfen...
316 Yorumla- +1 yıl
eşin regl olsa bıktım senin reglinden mi diceksin
- +1 yıl
çok alakası var rahatsız oluyorsun, görmek istemiyorsan saygı duy yazma
- +1 yıl
keşke annende regl olmasaydı da sende doğmasaydın o zaman
- +1 yıl
rahatsız oluyorsan bakmazsın zorla mı baktırıyorlar, tabikide yorumundan bu anlaşılıyor
- +1 yıl
Demek ki ahmaksın sende.
Bana söylediğin şey senin içinde geçerli biliyorsun dimi düşüncemden rahatsız olan birinin bana yorum yazıp rahatsız oluyorsan bakmazsın demesi ne kadar manidar.
Bak ufaklık iyi oku sana bir daha kendini de yırtsan cevap vermeyeceğim.
Bu adet günlerini ağrılı sancılı geçiren kadınlarda gördüm, hiç zorlanmadan geçirenler de var. Ben sancıdan kıvranan kadınların bile bu mevzuyu bu kadar
dillendirdiğini görmedim hiç. Tamam o günlerde normal değilsiniz eyvallah ama bu kadar sakız etmenin manası ne? İlgiye şevkate ihtiyaç varsa bunu bahane etmeye hiç gerek yok. Ben oturup kasıklarına saatlerce masajda yaptım çok acı çekiyor diye. Bunları böyle ulu orta devamlı gözümüze sokmanıza gerek yok. Dünyanın en büyük sorunu sanki konuş konuş bitiremediniz. Ilk insandan son insana kadar devam edecek olan gayet insanı bir olay. Abartmayın artık. - +1 yıl
lan şimdi kasığına bi tekme atarım görürsün normali paylaşan kişide ben olmadığıma göre dillendirmiyorum kaldı ki bunu konuşup konuşmamamızdan SANA NEEE siz sünnet olurken herkes duyuyor ama biz bişi demiyoruz şimdi gelip burda dıyar kasmanın anlamı yok çok rahatsız oluyorsan engelle senin gibi erkekler yorum yapsın diye paylaşılmadı bu yazı
- +1 yıl
Aga biraz ağır olmadım ya
- +1 yıl
Ne bilim. Okurken Azarlanmış çocuk gibi hissettim🙄
- +1 yıl
Bir bakımdan haklısın
- +1 yıl
Sen konuşsan mesela hiç problem yok çünkü daha çok gençsin kardeşim ama bunların çoğu artık profesyonel olmuş sırf dikkat çekmek için salliyorlar. Cem Yılmaz bir defasında bu konuyu işlemişti showunda airbas uçaklarını kullanan kadınlar var ve ben regl oldum indirmiyorum bu uçağı dediğine hiç kimse şahit olmamıştır. Ama sevgilim üstüme gelme benim yemeği kendin yap beni anlayamazsın diye tavırlar sergiliyor. Acaba hangisi gerçek diye bir dokunmuştu bu mevzuya.
En İyi Cevaplar
+1 yılO durumda mumkun oldugunca konusmamak pekindeyip tum ofkeyi uzerime cekmemeyi tercih ederim
23 Yorumla- +1 yıl
1
😂 - +1 yıl
Tesekkur ederim
- +1 yıl
😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen bu sorunun formülünü bulduğumdan beri rahat geçiyor.
İlk önce bunun normal olduğunu herşeyiyle kabullendim ve zihinsel olarak kendimi hazırladım bu dönemlere.
Papatya çayı çok iyi geliyor sakinleşiyiyorum rahat hissettiriyor ama içmediğimdede sorun olmuyor çünkü zihinsel olarak hallettim.
Bu kadar bu dönemin normal olduğunu kabul edip herşeyinizle kendinizi severseniz hiçbir ağrı hissetmezsiniz yani bende öyle oluyor herşey kafada başlar ağırsa bile kabul etmelisiniz o sizin bir parçanız.13 Yorumla- +1 yıl
İlginç bir yöntem
Cevap sahibi+1 yılilginç değil meditasyonla bu aşılabilir bişey herşey beyindedir :)
- +1 yıl
Evet doğru. Aşabilmen çok hoş.
+1 yılBenim ki sancılı geçer.
15imden beri bu böyledir.
Artık alıştık bir kaç gün kıvranıyorum.
Bacaklarımı sıcak tutmaya çalışıyorum.
Göbeği beli açık crop ürünler tercih etmiyorum.
Rezene ya da papatya çayı içiyorum.
Bol bol çikolata yiyip uyuyorum 😁10 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Ağrılarım olmuyor sadece çok agresif olabiliyorum. Farklı bir insan oluyorum aşırı trip atıyorum normalde söylemeyeceğim kelimeleri söylüyorum regl iken klmse ile konuşmamaya özen gösteriyorum sadece böyle bir sorunum var👀
23 Yorumla- +1 yıl
Aa benn😂😂
- +1 yıl
Çok zor😂
+1 yılçok sakin, olduğumu bile anlamam. ama regl olunca anne olma isteğim depreşiyo. hormonlarla alakalı sanırım jfjsk
31 Yorumla- +1 yıl
😂
+1 yılHani çoğu kadın regl olunca ölüyorum bu sancıdan diyor ya ben öyle olmuyorum hafif karın ağrım olur sadece öyle şiddetli sancı hissetmiyorum ama kafam gidiyor, beynim çalışmayacak hale geliyor, strese giriyorum ve en önemlisi de her şeyin üstüne alınıp hemen sinirleniyorum.
20 Yorumla
+1 yılİlk 3 gün çok yoğun sonrasındaki 3-4 gün için biraz daha hafif geçiyor ancak ağrı hep oluyor az da olsa çok da olsa :/
11 Yorumla- +1 yıl
😔
sırt ağrısından regli hissetmiyorum bile acı eşiğim yükseldi resmen
11 Yorumla- +1 yıl
😔
+1 yılİlk iki gün berbat geçiyor yaw çok fena bir ağrı sonra geceleri uyuyama daha berbat anam.😔😔
11 Yorumla- +1 yıl
😔
Önceden sancısızdi nazar değdi ilk 3 gün ölüm baya durmuyor bıçak darbeleri ilaç falan da içmiyorum öyle ağrılı ağrılı takılıyorum ya
30 YorumlaDurgun böyle dünya da yokum gibi böyle anlatılamaz mutsuz bir tarifi var.. İlk gün böyle geçiyor bitene kadar da idare eder ama kendime gelemiyorum yorucu geçio.
10 Yorumla
+1 yılhiç sakin geçmiyor kaç yaşımdayım hala ağrılı geçiyor
30 Yorumla
+1 yılsakin genelde nadir sancili oldugu zaman sadece ilk gunu
20 Yorumla
+1 yılilk gün çok sancılı geçiyor ama diğer günler ağrim olmuyor
20 Yorumla
+1 yılBenim reglım gayet sakin geçiyor. Anneme çekmişim. 😏
20 Yorumla
+1 yılaşırı sancılı, doğum sancısı olsa az kalır yanında xd
22 Yorumla- +1 yıl
bilmem yumurtalığa sormaya ne dersin 🙄🤣
İlk 1 2 gün yoğun sancılı, tarifi imkansız bir şey..
27 Yorumlaşu an nedense sakin..
Normalde yoğun sancılı olur.20 Yorumla
+1 yılşu an adetliyim ve sancıdan ölücem kafam dağılsın diye zaman dağıtıyorum
10 Yorumlaİlk 3 gün falan sancılı onun dışında yeterince sakin
10 Yorumla
+1 yılBir ay çok iyi bir ay hafif sancılı ve sinirli bide çok fazla limon aşeriyorum.
10 Yorumla
+1 yılAgresif oluyorum her duyguyu daha bir şiddetli yaşıyorum, canım yanıyor evet.
10 Yorumla
+1 yılO kadar sancılı geçiyor ki ağrı kesici iğne yaptırmak zorunda kalıyorum 🥺
22 Yorumla- +1 yıl
😔
- +1 yıl
🥺😏
+1 yılErkeklerin burda ne işi var. Sanırım onlarda oluyorlar😂
11 Yorumla- +1 yıl
😂ayip olmasin diye onlarada kizlar icin neler yaptiklarini sordum. Eğleniyolar öyle😂
şu an reglim ve sevgilim ilk defa benden bıktı kötü davranıyor..
11 Yorumla- +1 yıl
😔
+1 yılYoğun sancılı. Öldürmüyor süründürüyor.
34 Yorumla- +1 yıl
Engelle gitsin
- +1 yıl
Engelledim. Allahimya😂
- +1 yıl
Hayır kaldırıyorsun yine yazıyor manyak mıdır nedir 😄
- +1 yıl
Aynen oyle😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlk gün çok ağrılı ama çözümünü bulduğum için en fazla toplam 3 saat ağrıyor. Daha da ağrımıyoe
10 Yorumla
+1 yılYoğun sancılı geçiyor benim. Buscapon diye bir ilaç var (doğru mu yazdım emin değilim) o çok iyi geliyor.
21 Yorumla- +1 yıl
Benim hep sancili degil arada oluyo. Bemde apranax kullaniyorum
Maaalesef yoğun sancılı ve ağırımı dindirmek için hiç birşey yapmiyorum çünkü sıcak su torbasını doldurmaya üşeniyorum.
20 YorumlaMaşallah diyeyim hiç ağrı yasamadim
21 Yorumla- +1 yıl
Maşşallahh. Benimde öyle😄
+1 yılValla şu an bol acılı😓
21 Yorumla- +1 yıl
😔
+1 yılÇok zor geçiyor. Halsiz oluyorum, huysuz oluyorum, ağrıdan ölüyorum resmen..
00 Yorumla
+1 yılEskiden sadece başım ağrırdı biraz son bi senedir üşüttüğüm için sürekli çok ağrılı geçiyor 🥺🥺
00 Yorumla- Daha fazla (74)
Erkekler Ne Diyor
+1 yılReglim çok yoğun geçiyor 😅 işin şakası konumuza gelecek olursak öyle sancılı geçirip yardımcı olabilecek kadar sevdigim bir kadın yok hayatımda maalesef.
21 Yorumla- +1 yıl
😄😄olur inş
Keşke Birgün bu regeln görebilseydik. Valla ben merak etmiyorumda degil. Nasıl bi sancı. Ben anlaş ettim her zaman ediyorum da.
21 Yorumla- +1 yıl
Kalp krizinden daha kotü diye duydum
Regl olupta sancı çekiyorum diyen erkek kendine erkek demesin 😂
22 Yorumla- +1 yıl
Espri yapiyorlar
+1 yılElimizde sıcak su torbası ve çikolatayla peşlerinde geziyoruz.
41 Yorumla- +1 yıl
😂
Yani elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum
40 Yorumla
+1 yılValla hakkınız ödenmez kadın olmak zor gerçekten saygı duyuyorum büyük 😘
60 Yorumla
+1 yılOlabildiğince yardımcı oluyorum. Tabi bişey lazımsa, yoksa sürekli bişeyler sorup rahatsız etmiyorum.
20 Yorumla
+1 yılAşırı sancılı geçiyor ya üf
12 Yorumla- +1 yıl
😂tüh be
- +1 yıl
😂
+1 yılRegl olmuyorum sanırım kısırım :(
11 Yorumla- +1 yıl
Tüh beee
Yumurtalığını aldiririm
11 Yorumla- +1 yıl
😂
+1 yılYaşım 29 oldu regl olaylarını anlamadim
13 Yorumla- +1 yıl
Neyini anlamadin
- +1 yıl
Boşver şimdi söylersem rezil olurum bilmedigim icin
- +1 yıl
@Erdinc27_ Oğlum buraya niye yazıyon tamam izlicem ayrıca paylaşırım 240 binlik sayfamda ama bin lirani alırım bunu sonra konuşalım lutfen
+1 yılBen sancılı geçiriyorum 🥺😛
13 Yorumla- +1 yıl
😂tüh kıyamam
- +1 yıl
Haha karnım kıyıyor ama ühüühüh 🤣
- +1 yıl
😂
İlgimi gösteririm eğer o an konuşuyorsak
30 YorumlaAllah size sağlık ve kolaylık versin. 😎
10 YorumlaBenim 35 senedir sakin geçiyor.
21 Yorumla- +1 yıl
😂
+1 yılKızlar neden regl olur çok şaçma
119 Yorumla- +1 yıl
Regl olunca vucudunuz daha olgun oluyor mu ve kadınsal iç güdünüz gelişiyor mu? Ve regldan sonra size ne oluyor
- +1 yıl
Olmasınmı
- +1 yıl
Alınganlık yapma ama olmasın bu kadar acı çekiyorsanız madem olmasaydı keşke neyse sen sorularımı yanıt verirmisin
- +1 yıl
Alınganlık yapmadım😄
- +1 yıl
Ee cevap nedir hanım efendi
- +1 yıl
Ne sorduğunu anlamadim
- +1 yıl
Regl olunca vucudunuz daha olgun oluyor mu ve kadınsal iç güdünüz gelişiyor mu? Ve regldan sonra size ne oluyor
Değişiyormusunuz? - +1 yıl
Kadınsal icgüdüden kastın ne
- +1 yıl
Nasıl desem olgunlaşmak
- +1 yıl
Daha zeki olmak
- +1 yıl
Bilmem. Olabilir
- +1 yıl
Sizin burç ney
- +1 yıl
Söylemistim daha önce
- +1 yıl
Unuttum ama 🥺
- +1 yıl
Kızlar regl olmazsa çocuğunuz olmaz!
- +1 yıl
Ben kimseyi sevemiyorum
- +1 yıl
Burda bzi ne yapabiliriz
- +1 yıl
Susabilirsin
- +1 yıl
Ne alaka?
Gizli Üye(30-35)+1 yılSanki uçak motoru tamiri yapıyorsunuz ha
19 Yorumla- +1 yıl
Ne😂
Cevap sahibi+1 yılRegl yi abartiyorsunuz diyorum bebis
- +1 yıl
Ben regl sancısı çekmiyorum. Bu yüzden küçük çaplı duygusallıktan başka skıntım olmuyor ama 7gün yataktan kalkamayan çığlık çığlığa ağlayan arkadaşlarım var. Abartıyomuyuz sence?
Cevap sahibi+1 yılİşte onlarsan bassediyorum tatlım kendin soyledin abartılıyor tabi zamane kadınları sırtında. cocuk tarla capalamis taş taşımış savaş yapmış sanki şimdiki kızlarda mi var bu regl kimsede. yok mu
- +1 yıl
Yani sence eski insanla şuanki insanların bünyesi aynımı sence😂. Ona bakarsan ayağı kopanlar iğne iplikle dikiyorlarmis kendileri. Sende bundan sonra biyerin koparsa hastaneye gitme.
Cevap sahibi+1 yılHayır o değil yani abartı kopmayi regl e bağladın ya bişe demiyorum sana
Cevap sahibi+1 yılNeden doğum aynı değil demiyorum doğum abartı değil candan can çıkıyor o esnada. can veren bile var
- +1 yıl
Bay zeka bilgin olsun diye söylüyorum doğum sancısı ve bazı kızların regl sancısı aynı düzeyde
Cevap sahibi+1 yılYa get Allah aşkına yaa Allah herkeze farklı sancı mi veriyo yok adam kopan elini dikiyormus bilmem netamam sen haklısın kadın koca uçağı treni. kullaniyor asker. ouyor oparasyona gidiyo. hic. mi. regl olmuyo bunlar düşünsene hücre evine şafak operasyonu yapacak ay ben gidemem komiserim neden her yerim sis. sis halden anlayın mi diyo abartmayinn
+1 yılBilmem hiç tecrübe etmedim
22 Yorumla- +1 yıl
Bide etseydin😂
- +1 yıl
Makineyle felan bi muhabbeti var onu kasdetmistim 😉
+1 yılDua ederim sadece
10 Yorumla
+1 yılYokki yaparım yaa
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 