Sevgilim her ay neden karnımın ağrıdığını soruyor, bu devirde regli bilmeyen mi kaldı?

Sevgilim her ay karnımın neden agridigini soruyordu. Doktora git bi sorunun vardır belki felan diyordu. boşver dedim sonra yanlış bsey mi dedim dedi hayır dedim. her kız ve kadın yaşıyor bunu dedim regl bunun adı dedim. anlattim guzelce. sonra Salaga mi yatiyorsun dedim çünkü şaşırdım😂 bunu nasıl bilmiyorsun.2 ablan var felan dedim. İlk defa öğrendim gerçekten bilmiyordum dedi çocuk yapmasına kadar bilen bunu nasıl bilmez garip
Sevgilim her ay neden karnımın ağrıdığını soruyor, bu devirde regli bilmeyen mi kaldı?
Cevapla