12 yaşında tarihini de biliyorum 30.12.2012'ydi. 12 13 yaşında falandım. Regl ne demek çok iyi biliyordum. Her neyse olaya gelelim...
Okuldaydım. Bir de sınav vardı o gün Türkçe sınavı. Benim karnım çok ağrımıştı. Ama yani hiç tanımadığım bir ağrı çeşidiydi, bıçak keser gibi değildi sızlama da değildi veya benzer bir şey de değil. Ben ne olduğunu çözemedim. Sonra eve geldim. Allah'tan bizim okul pantolonu siyahtı :) Neyse eve geldim üstümü değiştireceğim. Kan. Ne olduğunu anlamadım ama takmadım da. Bundan 1-2 gün önce de bu tarz ama sarı bir şey geliyordu zaten o yüzden önemsemedim (Vajinal Akıntı). Yani kendime şaşırıyorum regl ne demek biliyorum ama anlamıyorum. Sonra kirliye attım giyindim. 3-4 saat sonra annem geldi kızım adet olmuşsun dedi. O an ben de ampul yandı :) Hala şaşıyorum nasıl anlamam?
Bir de ben hep regl olmak isterdim. Böyle genç kız falan olacağım :) O gün dedim kahretsin regl böyle miymiş ağrıdan ölmüştüm.
Ben mi eheh 😆 Birgün sıradan Fatmanur gibi 🚽 e gittim birde ne göreyim!
Sadece bir çimdik kan 😂 Ama o an nasıl korktuğumu kimse anlayamaz. Ağlamak mı, ben ölcek miyim, büyümek istemiyorum ve daha neler neler. Ama gerçekten o gün olgunlaştığımı ve büyük bir kız olmaya ilk adımımı atmıştım.
Bence gayet doğal regl olmayı ayıp karşılamamak lazım. Hatta benim bir iş arkadaşım reglse onun yerine işine ben devam edebilirim kendisi iyi hissedene kadar. iş veren bensem izin veririm kendisine. Tabi kendisinin paylaşması gerekir bu durumu.
Vallah ben bi gün öncesinden annemle ekmek yapmaya gitmistim ve pantplpnumda leke varmis ama asla hastalik lekesi degil. Birdahaki gün tuvalate gittim ve kan gördüm ben tabi sok. Anneme söyledim annemde babama söylemis sanki cok güzel birsey aman aman. Ama iyki hic regl sancisi cekmiyorum
İlk regl olurken orada başka bir delik olduğunu yeni öğrenmiştim...🥲Gerisini söylememe bile gerek yok ne kadar bilgisiz olduğumu anlamışsınızdır. Okullarda falan cinsel bir eğitim alması küçük kızların bu yüzden çok önemli ya
Okulda gordugumuz icin ve annemde anlattigi icin sakindim ilk anneme soyledim oda yardimci oldu. Panik yapmamam gerektigini bunun cok normal oldugunu falan anlatmisti hatta
herkes bir neselenince otomatik olarak ben de bir eglendim pastalar partiler falan ama ilk defa karnimin agirdigini hissetmistim bildigin biraz kotuydu
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Cinsel eğitim dersinde bilgi aldığım için şaşırmamıştım, korkmamıştım. Yapmam gerekenleri de biliyordum. Anneler, kızlarına bu konuda bilgilendirme yapmalı.
Ben regl olduğum gün dışarıdaydım ve bir köpek beni bayağı kovalamıştı. Ben de korkup aha altıma yaptım demiştim. Aslında sadece regl olmuştum. Köpek de kan kokusundan kovalıyordu herhalde. Ama sonrasında çok gülmüştüm.
Regl olmadan 1 hafta önce okulda rehber öğretmenimiz bize anlatmıştı daha hiç olmayanlar varsa hazırlıklarını yapsınlar ped alsınlar diye eve geldim anneme söyledim o da anlattı bana 1 hafta sonra ramazan bayramıydı ramazan Bayramı'nın 1. ci günü oldum korkmadım o kadar ya çünkü çok iyi anlatmışlardı
Annem öncesinde çok kez anlatmasına rağmen anlamamıştım. Bir kutlama yemeğinde kalabalık bor grup içerisinde ac ye gittiğimde olmuştum ve ""ambulanı arayın ölüyorum" diye ağlamıştım 😂 Fıkra gibi ama oldukça gerçek bir hikaye😊
Normal karşıladım 3 ablam var onlar çok destek oldular biri çikolatalı puding yaptı biri film açtı biri de sıcak su torbası vermişti annem de pedi nasıl kullanacağımı anlatmıştı.
İlk 2 ay hiçç anneme söylememiştim utandığım için ve ilk olduğum zaman kendimi aşırı kötü hissetmiştim ruhen ama sora zamanla geçti o kötü his çünkü her kez oluyor vsd diyip kendimi avuttum. Anneme söylediğimde deok utanmıştım fazlasıyla hemde
Hiç bir şey hissetmedim şaşkınlık içerisindeydim En önemlisi nasıl korunumcagimi ve kaç gün süreceğini bilmiyordum ve ilk 3 günden sonra bitti diye sevinip pedimi çıkarıp kendimi kriletmistim çok kötü 🤦♀️🤦♀️o günleri hiç hatirlmak istemiyorum
Ben okulun kütüphanesinde ders çalışıyordum bişey geldiğini hissetim altıma yaptım sanmıştım:) ve regl olduğumu öğrendim normal karşılamıştım ama tuhafta geliyordu
benim de okul arkadaşlarım olmuştu az çok biliyordum ne olduğunu ama bana olmasını istememiştim her ay ben bununla mı uğraşacağım diyip ağlamıştım flcpağflaiv