Reglim 17 güne düştü nasıl düzeltirim ben bunu?

Normalde 24 güne bir regl oluyordum. 3 yıldır 19 güne bir regl olmaya başladım ve bu sebepten kansızlık saç dökülme sorunlarım ortayq çıktı. Doktorlar inanın hiç birmşey yapmadı. 15 güne düşmesini bekliyorlar. ç resmen. İki aydır 17 güne bir regl olmaya başlafım doktora randevu bile alamıyorum çıkmıyor çünkü. Nasıl düzelticem ben bunu:(((
Güncellemeler
+1 yıl
Başına gelen varsa yorum yapsın diye sordum gelip salakgibi bilmişlik yapanlara ihtiyacım yok yardımcı olmayacak olanlar yazmasın bir zahmet.
Reglim 17 güne düştü nasıl düzeltirim ben bunu?
Cevapla