Normalde 24 güne bir regl oluyordum. 3 yıldır 19 güne bir regl olmaya başladım ve bu sebepten kansızlık saç dökülme sorunlarım ortayq çıktı. Doktorlar inanın hiç birmşey yapmadı. 15 güne düşmesini bekliyorlar. ç resmen. İki aydır 17 güne bir regl olmaya başlafım doktora randevu bile alamıyorum çıkmıyor çünkü. Nasıl düzelticem ben bunu:(((
Güncellemeler
+1 yıl
Başına gelen varsa yorum yapsın diye sordum gelip salakgibi bilmişlik yapanlara ihtiyacım yok yardımcı olmayacak olanlar yazmasın bir zahmet.
Bu soruyu pek anlamadım ilk regl olduğumda 6 sınıfa gidiyordum o zamanlar 28 güne bir regl oluyordum kiseye geçtim 24 güne bir rwgl oluyordum ve 5 gün sürüyordu. Liseden mezun oldum 19 güne düştü ve 7 gün olmaya başladım iki aydırda 17 güne bir 4-5 gün sürüyor.. doktorlar normal diyor buna ce uyuz oluyorjm. 19 güne düştüğünde kansızlık b12 eksikliği saç dökülmesi gibi sorunlar yaşanaya başladım düzelmdi bir tane doktor şey demişti geçen sene ocak ayında mayısta gel böyle devam ederse regl kanını azaltacak ilaç veririm demişti.. oandemi girdi gidemedim şimdide randevu alamıyorum çıkmıyor hiç bir doktor çıkmıyor
Ha tamam, yeni mi girdin diye merak ettim ergenliğe de değilmiş. 19-20 yaşındasın. Durumun anormal. Bence kan değerlerin de sıkıntılı. D vitami b12 demir eksikliğin vardır. Regl döneminde de çok kan kaybediyorsun galiba. Bence senin sürecin sıfırdan alınmalı. Hormonlarınla alakalıdır yüksek ihtimalle. Diğer ihtimalde de kistin vardır. Randevu herkes için sıkıntılı sanırım. Ama en kısa zamanda çözüm bulmaya bak. Aksi taktirde ileride çocuk sahibi olman güçleşir. Hormon iğnesi ya da hapı verir doktor sana ve (ya) doğum kontrol hapı.
24 yaşım yalnız 19-20 değil ki.. kistim yok hormonlarımda da sırun yoj doktor öyle söylemişti.. reglim 19 güne düştüğü için kansızlık, b12 eksikşiği oluştu 24 güne bir olurken kansız değildim açıkçası.. Doğum kontrol hapı kullandım ama kullanırken sivilce ve saç dökülmesi yaptı 6 ay kulkandıktab sonra bıraktım..
Bilemedim. Ben de dertliydim bundan ama sebebi hormonlarımdı hep. Seninki daha değişik. Ani kilo kayıpları ya da kilo almaları yaşadıysan bu da mens döngüsünü bozuyor.
Hayır hiç bir şey yok zaten bir aydır rendevu almaya çalışıyorjm asla alamıyorum telefonlara da baktıkları yok. Aile hekimine söylicem olmadı o verirse bir şeyler verir artık
Kızlar Ne Diyor
Yumurtalıkların tembel. İyi bir jinekoloğa git. Usg ve kan analizi yaptır.
Randevu alamıyorum ki..
Ne kadar süredir adet görüyorsun?
Bu soruyu pek anlamadım ilk regl olduğumda 6 sınıfa gidiyordum o zamanlar 28 güne bir regl oluyordum kiseye geçtim 24 güne bir rwgl oluyordum ve 5 gün sürüyordu. Liseden mezun oldum 19 güne düştü ve 7 gün olmaya başladım iki aydırda 17 güne bir 4-5 gün sürüyor.. doktorlar normal diyor buna ce uyuz oluyorjm. 19 güne düştüğünde kansızlık b12 eksikliği saç dökülmesi gibi sorunlar yaşanaya başladım düzelmdi bir tane doktor şey demişti geçen sene ocak ayında mayısta gel böyle devam ederse regl kanını azaltacak ilaç veririm demişti.. oandemi girdi gidemedim şimdide randevu alamıyorum çıkmıyor hiç bir doktor çıkmıyor
Ha tamam, yeni mi girdin diye merak ettim ergenliğe de değilmiş. 19-20 yaşındasın. Durumun anormal. Bence kan değerlerin de sıkıntılı. D vitami b12 demir eksikliğin vardır. Regl döneminde de çok kan kaybediyorsun galiba. Bence senin sürecin sıfırdan alınmalı. Hormonlarınla alakalıdır yüksek ihtimalle. Diğer ihtimalde de kistin vardır. Randevu herkes için sıkıntılı sanırım. Ama en kısa zamanda çözüm bulmaya bak. Aksi taktirde ileride çocuk sahibi olman güçleşir. Hormon iğnesi ya da hapı verir doktor sana ve (ya) doğum kontrol hapı.
24 yaşım yalnız 19-20 değil ki.. kistim yok hormonlarımda da sırun yoj doktor öyle söylemişti.. reglim 19 güne düştüğü için kansızlık, b12 eksikşiği oluştu 24 güne bir olurken kansız değildim açıkçası.. Doğum kontrol hapı kullandım ama kullanırken sivilce ve saç dökülmesi yaptı 6 ay kulkandıktab sonra bıraktım..
Bilemedim. Ben de dertliydim bundan ama sebebi hormonlarımdı hep. Seninki daha değişik. Ani kilo kayıpları ya da kilo almaları yaşadıysan bu da mens döngüsünü bozuyor.
3yıl içinde en fazla 4-5 kilo almışımdır büyük bir kilo almadım
Evet durumun özel senin. Çok geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda çözüme kavuşturursun.
Teşekjür ederim🥰 bu sağkık sistemi ile 30 da falan ancaa:D
Erkekler Ne Diyor
Intihap olabilir belki
Valla turp gibiyim
Kansızlığı saymazsak
Mevsimsel olabilir mi ben pek anlamam ama.. Belki etkiliyordur
3 yıldır vöyle ne mevsimi allasen:D
Gecmis olsun ne diyim
Neden bu kadar erken
Ne biliyim 15 güne düşünce bir şey yapıcaklar herhalde. Zaten kansızım
Doktora git bnce
Hiç bir şeyin yok diyip yolluyorlar birşey yaptıkları yok aadece kan tahlilime ve ultrasondan yumurtalıklarıma bakıyorlar o kadar.
var mı peki yumurtalıkta
Hayır hiç bir şey yok zaten bir aydır rendevu almaya çalışıyorjm asla alamıyorum telefonlara da baktıkları yok. Aile hekimine söylicem olmadı o verirse bir şeyler verir artık