Ped almaktan utanıyorum. Pedler neden parayla satılıyor?

1 pedler neden parayla satiliyo? Ben almaya utaniyorum kasada falan bakiyolar utaniyorum.
2. neden parasiz degil bu pedler? Her ay buna para veriyoruz bari daha cok ucuzlasin 7 tl falan olsun! Sanki elimizde olan biseyde biz severek aliyoruz! Mecbur aluyoruz onlari beles olmali. Sizce?

Ve utangacligima bir care bulun lutfen
Ped almaktan utanıyorum. Pedler neden parayla satılıyor?
Cevapla