
Akşama sağlam trip atacağım cidden. Bunu hak ediyor değil mi? :/

Bazen erkekler o kadar anlayışsız oluyor ki, attığımız tribi bile anlamayabiliyorlar. Sen ne kadar kendini göstermek için trip atıyor olsan da onlara hepsi aynıymış gibi gelebiliyor. Hak ediyorlar mı dersen, bazen evet.
Atmayın trip :D
Cem yılmaz deyince komik de yaşarken değil.
Bence en iyisi regl günlerinde arayıp sormamak kadını. Derdi başından aşkın zaten senle mi uğraşacak. Geriyorsunuz insanı.
Sonuna kadar hak eder bence.
Trip atmak bana çok saçma gelir ama bu durumda ne olursa olsun sabırlı olunmalı.
Hayır hak etmiyor, bazılarımız bu durumu çok fazla abartıyoruz duygular karıştığı için
Anlayış göstermek zorunda değil..
Çok da abartılacak bir durum yok sonuçta.
Ben telefona bakamıyorum ekrana falan sen yazıyorsun ona da laf mı ediyor
Hakediyor bacım yap yani çok mu zor az ilgili, şefkatli olmak
Sakin ol regl sendromları bunlar geçecek 😂🤦♀️
Olamıyorum. Her şeye kızıyorum elimde olmadan. 😪
Derin nefes al çikolata ye ,,, dışarıya çik hava al kendini mutlu et 🤩🤩🤩
Ne abartınız bu regli ya
Evet hakkediyor. Hatta bırak.
Anlayissiz adam tripten ne anlar?
Acı seviyesini öğrensin ilk hakkediyor
Olur biz yaşıyoruz onlar keyfim keyf
Ben olsam hiç uğraşmam
ayrılığı bile hak eder
Abartmayin aga regli
Hak ederrr
Ediyorlar valla
Yani eder gibi
Hak eder
Olur tabi 😒
Olur
Olur
olurrr
sırf regl döneminizdesiniz diye gelip ağzımıza zıçma hakkınız yok
Bence var. Hak ediyorsunuz. 😂
Susman daha hayırlı :d
Sevgili olan zaten iliski onunde trip yemeyi kabul etmis demektir. Bu esaslar isiginda sebepsiz de trip atabilirsiniz. Ki bu zaten kesin haketmis
Hayır. Herşeye trip atıyorsunuz zaten. Şahsen bana yapacak kadın tek başına kalır. 1 hafta sabır edeceksiniz erkeğin doğasına aykırı trip atılması bu kafaları geçin artık.
ALLAHtan savaş pilotu değilsin regl döneminde kim bilir ne yapardın
Kimsenin kimseye haddinden fazla anlayış gösterme zorunluluğu yok.
Hassas davranmayı bilmiyor ki bu erkekler, hep öküzlük. :D
Saçmalık tabi ki de kabullenmeli... Bu durumda gergin olması normal karşı cinsin ve erkeklerde anlayışlı olmalı.
regl zamanı sevgiliden kendimi uzak tutarım onun kokusunu kanını tribini cekemem temizlensin adam olsun öyle gelsin yanıma
Sadce özel günler değil ki bayanların en güzel yaptığı bir gelenek tirip
Hayır kızlar çok abartıyor
Bak ya siz ne bilirsiniz.
anlayışsız olan kişiye trip olur mu sence?
Ben de bilmiyorum kafasını şişirmeyi düşünüyorum ama.
anlayışsız bir erkek ise ve regl dönemi kadınının durmunu anlamayıp ona sıkıntı çıkarıyor ise kusura bakma ne yaparsan yap boş o zmaan ilişki yapmayı teklif et yşne boş çünkü bu regl kutsal bir şey zira çogalmak üremek ve anne olmanın bir gereğidir buna herkes saygı dymak zorunda DEDIGIM GIBI ANLAYISSZ ISE NE YAPSAN BOS
Savaştan kaçana erkek denmez 😅
kesinlikle hak eder hatta bencillik bence?
dibine kadar hemde herşeyi hakeder
öyle birini hayatında tutma
Hassas günlerde anlayışlı olmalı
evet
Dayağı bile hak eder
Herşeyi hakkeder
Hassas günlerde anlayışlı ve daha ilgili olunmalı
Köküne kadar
Bence olur
Abartiya kacmadan
Evleneyim de onunla ilgilenirim ben sorun yok
Kesinlikle evet.
Tabikide hak etmiş
Dikkat etmek lazim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?