Ayyy soruyu yazarken bile üzüldüm desem yeri. Okullar açıkken sınıftan bir kız regli olmuş. Ama kızı hiç sevmiyorum. Neyse bu erkeklerin arasında oturuyodu ayağa kalktı sınıfta dolandı bende tesadüfen o sırada ayağa kalktım belime gömlek bağlamıştım onu düzeltmek için sonra bir baktım kız krem bir pantolon giymiş arkasında leke o an o kadar üzüldüm ki yavaşça yanına gittim kulağına söyledim belimdekini sana vericem dedim direk verdim beline baglattim. Eee oturduğu yer ne olcak gittim kendi yerime su aldım onlarla muhabbet ederken suyu yanlışlıkla dökmüş gibi yaptım onu da hallettik. Erkekler gördü mü görmedi mi anladı mi anlamadı mı bir fikrim yok ama çok zor dakikalardı. Bian kızın yerine kendimi koydum da zor yani.
Her zamanki gibi yine kizsal biyolojik bir şey olan duruma erkekler daha çok cevap yazmış 😀 Bir filmde görmüştüm şu an hatırlamıyorum. Kız beyaz renkte olan bir kanepeye oturmuştu kanepe kırmızı olmuştu. Bunu görünce bozuntuya vermemek adına evden duvara yaslana yaslans çıktı kimse görmesin diye duvarda da kırmızı şeritler olmuştu
Özel Günler & Hijyen konusunda 850 cevap paylaştı.
Zamanında o kadar garip ve istemediğim yerlerde regl taşması yaşadım ki, artık dersimi almışımdır bence :D Ayrıca erkeklerin regli kıyafetlerine geçmiş bir kadına kötü gözle bakacağını hiç düşünmüyorum, öyle umuyorum diyelim. Çünkü hiçbir kadın bu durumu yaşamak istemez ve eminim ki yeterince dikkatli olmaya çalışılmıştır.
Reglin dışarıya taşmasındaki en büyük zorluk; bence, yanında yedek kıyafet veya en azından yedek bir hijyenik ped bulundurmamaktır. Kıyafete geçen geçmiştir artık, onu beline bir tişört veya ceket bağlayarak kapatabilirsin ama yanında yedek bir ped yoksa, o taşma devam eder ve kapatmak için bağladığın giysi de kısa sürede kirlenir. Sen de bu konuda en akıllıca yolu uygulamışsın, bu duyarlılığın bile iyi bir örnek ;)
Öncelikle yaptığın hareketten dolayı tebrik ederim arkasından da regli bayanlarda normal olabilir tabiki hazırlık yapadan yakalanmıştır ya da zaman bulamamıştır fakat biz erkekler ne kadsr görsekte bozuntuya vermeyiz zaten elinde olsa oda böyle bişey olmasını istemezdi o yüzden kasmam kendisi ile olan sohbetime devam ederim
kadın olmak gerçekten çok zor bence yaz havasında renkli elbise giyiyorsun ama gelecegi tutuyor ne yaparsın ki? çok gördüm şahit oldum ve her zaman da nazik ve hafifçe uyarmaya çalıştım ama her seferinde laf yedim :D
Kadinlarin arasinda bir laf vardir zaten, 'karsindaki en nefret ettigin de olsa kadin kadindir.' bu yuzden regl doneminde karsindakinin kim oldugunu onemsemeden yardim edersin. Ben mesela yanimda bes paket tasirim, baskasinin da ihtiyaci olursa diye.
Öyle tâbi herkesin düşüncesine saygı duymak gerekir. Geçenler de böyle bir olaya tanık oldum hiç bozuntuya vermedim. Herkesin kendi özeli saygı duymayı bilmek gerekir
bu durum basima cok geldi hemde hoca beni ayakta bekletirken regl oldum kimseyede bisey diyemedim kendimi o kadar kotu hissetmistim ki anlatamam bir kac kerede okul cikisi oldum
Evet herkesin basina gelebilir ama bunu erkeklrrin hatta diger kirlarin gormesi kotu bisey dalga falan gececekler kendim olmak ostemezdim yani gercekten kotu bir durum
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çok özür dilerim ama görsele bakınca kadın oldugumdan iğrendim... o derece şartları zorlamam ben.. sık sık kontrol eder degisirim..
Şu reglınızı gözümüze sokmaktan ne zaman vaz geçeceksiniz acaba? Ayrıca o görsel olmamış en azından açıp kanlı **nu gösterseymiş daha inandırıcı olurdu
Bunun biyolojik olarak sizin sağlığınız için olduğunu bilmek ve insanlık hali bazı durumlarda yanlis ped ve yoğun yaşandığı zamanlarda böyle şeyler olabileceğini kestirmek çok garipsememek gerektiği hissini veriyor bana...
Sevmediğin halde yaptığın şey çok güzel bir davranış seni tebrik ederim. Belli ki güzel bir ailede büyümüşsün senin gibi güzel düşünenlerin sayısını arttırsın Allah
valla ben normal karşılarım da bikaç ortamda konusu dönüp güleriz, sonra unutulur yani, grubuna bağlı kimileri 1 sene boyunca kızla dalga da geçebilir :D
Bu durum çokta dışlanacak veya dalga geçilecek birşey değil sonuçta sağlığın ve normalliğin durumu üstelik bu durum çokta ayıp değil yani zaten tv. lerde g.. tlerini gere gere dolaşıp reklamını yapıyorlar bu mu ayıp olsun ne var bunda gerekirse bende yardımcı olurum bundan birşey çıkaracak zihniyette olanların amacı zaten belli
Hangi ortamlarda nasıl arkadaşlıklar ediniyorsunuz. İnsan gerçekten hayret ediyor. Ayıp birşey olmadığı gibi, hayatın olağan akışına da ters bir durum değil regl olmak. Bu durumu alay konusu edecek bireylerin akıl sağlığından şüphe edin bence 🤫
Bence normal bir durum bu ama dışardan görünmesi hoş değil bu dikkatsiz kızların işi sanırım illaki çantasında yedekle dolaşır ve değiştirmesi iki dakika
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ayağa kalktıktan sonra yaşasın laiklik yaşasın mka diye bağırdımı
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ne olucak bunda ne var biyolojik bir olay bundan iğrenen insan gerizekalıdır.
Insan tahmin eder ne zamanlar bunu olacagını bezle gez dur ne var yani.. bu tamamen sizin gevsek davranmanızla ilgili bir durum ben böyle dusunuyorum.. tamam tam olarak ne zaman oluyosunuz onu bilememde az cok beyni. olan biri bunu tahmin eder ve o gunlere yakın bez kullanır yani