Kızlar, samimi olarak soruyorum çünkü çok merak ediyorum; Orkid alırken ped numaralarını neye göre seçiyorsunuz? Uzun Orkid'in bir sürü çeşidi var mesela, en büyük numara en uzun ped değil midir? Beni aydınlatırsanız çok sevinirim.ped numaraları
Kızlar, Orkid alırken ped numaralarını neye göre seçiyorsunuz?
Selam! Pedlerin uzunluğu arttıkça koruması da artmaktadır. Bu sebeple yoğun günlerde gece boy (3 numara) veya gece extra (4 numara) kullanabilirsin ✌️ Yoğun dönemler için en iyi korumaya sahip ürünümüz Orkid Platinum’u tercih edebilirsin 💙
Özel Günler & Hijyen konusunda 850 cevap paylaştı.
Biz kadınlar Orkid ped alırken ped numaralarını boyutlarına göre seçiyoruz.
Örneğin;
- 1 numaralı Orkid normal boydur; gün içerisinde rahatça kullanılabilen, sürekli ayakta çalışanların tercih ettiği, pedin orta kısmının daha yüksek emiciliği olan ped çeşididir.
- 2 numaralı Orkid de keza 1 numara gibi normal boydur; 1 numaraya göre bir tık daha uzundur ve emici yüzeyi 1 numaraya göre daha fazladır.
- 3 numaralı Orkid gece boyudur; hem arka ve ön kısımları daha uzun ve geniştir hem de emici yüzeyinin alanı 1 ve 2 numaralı pedlere göre daha fazladır.
- 4 numaralı Orkid de gece boyudur; geceleri yoğun adet kanaması yaşayanların tercih ettiği, diğer tüm ped numaraları gibi sızdırmayan, emici yüzeyi 3 ve öncesi pedlere göre en geniş olan ped numarasıdır. 3 ve 4 numaralı Orkid pedler; hem daha emici hem de daha geniş ve uzun olduğundan yoğun geçen adet dönemlerinde tercih edilmektedir.
Orkid Ne Diyor