Aramızda regl döneminde aşık olan var mı? Çünkü "regl döneminde aşık olmak mümkün değil" diyorlar ve bunu hormonların değişimine bağlıyorlar. Bence reglken aşık olunabilir ama size de sorayım istedim.aşık olmak
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Regl döneminde aşık olmak mümkün değil derler, doğru mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Genelleme yapmak ne kadar doğru olur, bilmiyorum ama aşık olunabilir. Hatta çok duygusal olduğumuz için o boşlukta aşık olmak daha kolay gibi hissediyorum.
En İyi Cevaplar