
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

nurgül10 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
normal çünkü uzun süreli ped kullanımı sağlıksız ve tehlikeli olabiliyor temiz ve güvende olmak için değişim şart. anormal değil yani iyi yapıyorsun
Titiz olmak güzeldir. Bence bu durum seni normal titiz yapar 😉
Doktorların onermesine gore bu pedleri en fazla 15 dk durabilir saglik acisindan onemli hem hijyen degiller. Normal degistirmen yani
Ben 13-14 tane değiştiriyorum içim rahat etmiyor :(
Çok kan gelmiyor en fazla 3 gün sürüyor
Ben reglin yoğunluğuna bakıyorum. Her insanda farklıdır.
Israff her kan damlasnda değiştirmek gibi para dayanmaz
Ben günde en fazla iki, baya şaşırdım ya. Herkes bu kadar yoğunlukla değiştiriyor mu ya 🙄
Normal olması gereken
Hayır. Mesela bazıları daha yoğun yaşar 4-5 ped hiç bir şey.
OLm ben günde 2 kez değiştiriyorum 5 ne herhalde kan şelalesi
:d israfçı yapar bence
Ne kadar kan o kadar ped der susarım
Normal ben gunde 1 paket bitiriyorum 🙄🙄
Olması gereken o zaten
Normal bence
Evet temizliğe önem verdiğini gösterir
5 çok değil ki az bile...
4 gerekli zaten ilk gün
Normal ve hijyenik yapar. Olması gereken bu.
Bende öyleyim gayet normal bence
Normal bence..
Normal.
Yoğunluğa göre değişir
Az bile.
Az bile bence 🙄
Normal
Normal
4 5 cok mu la
Bende aynıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Orkid Ne Diyor