Selam bebekler🎈🎈 Regl günlerinde çantamızı açtığımızda çok dikkatli davranmak zorunda kalıyoruz. Neden? Çünkü içindeki ped aman yanlışlıkla görünürse diye.😕 Çok doğal olan bu sürecin gereci olan ped, çantamızda görülecek diye bizi bu denli tedirgin olmaya iten nedir? #KızGibi
benim tanisdigim biri vardi ayni masada onun erkek arkadasi vardi bugün bilin bakalim neyim var dedi cantasindan cikardi bezi aman ne olcak dedi rgl iste dedi her sene gelmiyor her ay geliyor utandim yerin dibine girdim SIKINTI BASTI GERCEKTEN SONRA kalktim o besi aldim tamam bu bes ozaman ic camasirinida koy herkez giyiniyor zaten göstert o olmaz dedi pekki dedim bu bez niye oluyor karnim agriyor huyzusum bilin istedim deyince bende cevap olarak bende bill istedim mahremine koyulan bez helalin olmiyan adamin önüne koyabiliyorsan bende bu masadan kalkarim yani baska isimizmi yok 5 sene oldu birdahada görmedim öyle ayrildik...
Bence tavrın abartılı olmus. Her erkek biliyor. Sen söylemesen bile emin ol erkekler senin tavrından o zaman ki yani özel gününde olan davranış değişiminden anlar yani kizin yaptığı bence biraz özgüven patlaması olabilir tabu ama normal bir durum erkeklerden saklamanın bir anlamı yok bence. Çocuklara biraz uyarıda bulunmuş terslersem bilginiz olsun der gibi. Ona gore davranırlar bilgilendirmek amaç bunda bir sorun yok. Reklâmlar dönüp duruyor heryerde ne olacak ki 😊
Toplum baskısı ve ataerkil bir toplumdayız maalesef. Kadınlar bile kadin olmaktan utanıyor kadının her ay belirli gunler de olduğu bir adet/regl günü var ve bunlari taşımak erkeklerin görmesi bence utanç verici degil hatta bence grur verici bir sey kadınız biz. KADIN. Bunda bence utanılacak bir sey yok o petlerin reklamları tv de sosyal medyada dönüyor duruyor hiç erkek görmüyor falan mi sanılıyor anlamadim bizden daha fazla bilgi bilenler bile var yani erkeklerden utanıp sıkılınacak bir durum yok bence.
Utanma gazeteye sarmaya bile gerek yok gayet normal bir durum. O baskıyı aşabilmek senin elinde elinde görünce aaa bu adetli kaçın bundan mi diyecek insanlar herkes ya da sana mi bakicak yoo sen regl günün gelmiş o yuzden aldığını bile takmazlar emin ol
En İyi Cevaplar