
Bol sıvı alırım
Maydonoz suyu içerim
Tuz tüketirim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

O şişliğin sebebi regli yaratan foleküllerin şişerek patlamasi oldugu icin onceden 1 2 gun şişlik olması mecbur. Olmazsa sıkıntı demektir zaten. Regl basladigi andan şişler inmeye başlıyor farkettiyseniz.
Kadınların "ay her yerim şiş, kilo almadım ya ödem onlar" dediği ortamlardan koşarak uzaklaşırım. Başkasının ödemi veya aldığı kiloyu ödemin ardında saklaması beni ilgilendirmiyor.
O şişliğin sebebi regli yaratan foleküllerin şişerek patlamasi oldugu icin onceden 1 2 gun şişlik olması mecbur. Olmazsa sıkıntı demektir zaten. Regl basladigi andan şişler inmeye başlıyor farkettiyseniz.
Demeyin lütfen, özellikle sevgililerinize demeyin, anlıyoruz biz zaten. elinizden yüzünüzden. Olmadı göğüslerinizden çok net olarak...
Maydonoz suyu tehlikeli. Özellikle hamileler maydanoz suyu içmemeliler.
Şişlik göğüsten başka bir yerde olmuyor ki. Başka şişlikte mi varmış?
el ve ayaklarda da olabiliyor bazen
Tuzu ve şekeri kesinlikle azaltmalısın.
Tuz ne alaka bu dönemler de tuzu azaltmak lazım
Hepsini yaparım ama yine şiş olurum
Beyaz çay öneririm çok iyi ödem attırır.
Su ödemi atar
Tuzu anlamadım
Su içerim
Sıvı alırım
Mate iç
çay iç çay
Tuz daha çok ödem yapmazmı
Bol sıvı alın geçer...
Hiç bir fikrim yok sanırım
Son regl gunlerim zaten yolun sonuna gelmissin
Bol giyinin kardeşim
Limon kürü içiyorum.
Maydonoz suyu için
anlamadığım bir konu
Neresi sisiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar