Annem regl olduğunu gizlemelisin ayıp diyor, doğru mu?

Regl olduğunda hep hastalandım diyordu bana da sen hastalandı mı diye sordu o ne dediğim de bana adet dedi kısık bir sesle sonra neden hastalık diyorsunki anne dedim o da aman sende herşeyi sorguluyosun dedi yani demem o ki gizlemenin bir manası yok hastalık demenin bir manası yok niye saklıyorsunuz kardeşim?
Annem regl olduğunu gizlemelisin ayıp diyor, doğru mu?
Cevapla