Normalde düzenli olan adetim gecikti, neden olabilir?

Her ay düzenliydi bu ay gecikti işin garibi adet sancısı var ara ara sanki olacakmışım gibi ama sonra olmuyorum 2 gün gecikti bu ay 3 kilo aldım acaba ondan mı kaynaklanıyor?😕
Güncellemeler
+1 yıl
Kizlardan hic yorum yok sanirim kizlar degilde erkekler oluyor adet
Güncellemeler
+1 yıl
Bugun oldum sonunda tam 4 gun gecikti
Normalde düzenli olan adetim gecikti, neden olabilir?
Cevapla