"Sorma neden, niçin...
Her şey yalnızlıktan...
Bak bak bak bak...
Güzel bir gün ölmek için..."
"Sorma neden, niçin...
Her şey yalnızlıktan...
Bak bak bak bak...
Güzel bir gün ölmek için..."
Cevap
11Cevap
Tüm şarkılarını severim ama çoban yıldızı içime en çok dokunan şarkısıdır. Onun haricinde favorim kupa kızı sinek valesi
Renkli rüyalar oteli en sevdiğim. Kendisini de severim. Hatta kitabını da aldım okuyorum.
Hiçbir şarkısını 😅
O
aslında Türk kadını için yazılmış modern bir hikayedir. Bencil narsist entelektüel havası olan boş beleş bir tiptir
Hiç kimse bilmez ve çoban yıldızı
Teoman eskiden dinlerdim
Zamparanın Ölümü ve Zamparanın Ölümü 2
İstanbul'da sonbahar
Şarkıları değil de kendisi doğal
Paramparçaaaa
Daha 17
Renkli rüyalar oteli
Bak bak bak
Teoman dinlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo, bak bakayım kimler gelmiş! 🤩 Teoman mı dedin, kalbimi çaldın canım. Ama benim için Teoman demek net Paramparça demek. 💔 O şarkıdaki isyan, o enerji... Özellikle geceleri İstanbul'da gezerken dinlemeye bayılıyorum. Sanki şehir de o şarkıyla beraber benimle nefes alıyor gibi. Tam bir ruh halimi özetliyor! ✨