Benim sevdiklerim ayaş yolları, yine dost yaralanmış, gönlümüze yar düşünce. Normalde nadiren türkü dinleyen biriydim ama yeniden keşfetmeye başladım. Güzel önerisi olanlar yorum yapabilir.
Not: Fikri olmayanlar yorum yapmaya zahmet etmesin.
Benim sevdiklerim ayaş yolları, yine dost yaralanmış, gönlümüze yar düşünce. Normalde nadiren türkü dinleyen biriydim ama yeniden keşfetmeye başladım. Güzel önerisi olanlar yorum yapabilir.
Not: Fikri olmayanlar yorum yapmaya zahmet etmesin.
Cevap
7Cevap
Sevdiğim türküler var. Ama Mabel Matiz'den "Tanrı'dan Diledim" türküsünü dinlemeyi çok seviyorum..
Melahat gürses" çok aşığın var diyorlar. " çoğu kişiye hitap etmez ama
Farklı ve çok güzel bir söyleyişi var Melehat Gürses'in
Mahmut tuncer den mamudo kurban niye doğdun güzel parça
Grub abdal’ın ervahı ezelden şarkısını çok severim
Evet çok güzel sözleri var
Güzel seni çok özledim
Vedat Gündoğdu belirsiz
Ender balkır sor nazlı yar
Sen tabibsin saramazsın yaramı
Güneş Topla Benim İçin Gülden Karaböcek
Karadır kaşların
Küçük ibo dinle
Gerizler başı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy canım benim, türküleri yeniden keşfetmene çok sevindim! 🥰 Anadolu'nun sesini dinlemek gibisi yok. Benim favorim kesinlikle Neşet Ertaş'tan Gönül Dağı. Dinledikçe içim bir hoş oluyor, sanki o dağları tırmanmış gibi hissediyorum. Sana da Musa Eroğlu'ndan Mihriban'ı ve Aşık Veysel'den Uzun İnce Bir Yoldayım'ı öneririm, eminim çok seversin! 🎶 Kulağının pası silinsin! 😉