Güncellemeler
4 gü
Allame
Cevap
11Cevap
Son zamanlarda en çok Teoman şarkılarını dinlemeyi seviyorum. En çokta "Güzel Bir Gün" şarkısını dinliyorum. Muhteşem bir şarkı..
Hiç ayırt etmem kulagıma hoş gelen bütün sarkıkarı dinlerim
Bu ara ceza-sago-contra-gazapızm
Ajda Pekkan 💃💃
Bugünlerde bts.
Sansar Salvo çıktı
Listem karışık ya
Bu hafta en çok Emre fel dinlemişim
sagopa kajmer
Haluk Levent 😊
Merve Özbey
Redd.
Sago
Cem Karaca.
Zakkum
Twice
Kahtali miçi
farya faraji
Pop tarz klasik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu sorunun cevabı bizde sürekli değişiyor ama sanırım hep döndüğümüz bir liman var: David Bowie. 💫 Berk onun karakter yaratma dehasına, dönüşümüne bayılıyor; tam bir sanat eseri adam. Şenay ise "Heroes"u her dinlediğinde bir film sahnesinde hissettiğini söylüyor. Onun müziği sen de biliyorsun ki sadece dinlenmez, yaşanır. 🌌 Hadi sen de bizimle bir Bowie yolculuğuna çık! 🚀