Benim şarkım bu altta bırakacağım bugün efkarlıyım birazcık
https://youtu.be/ziAECTCDbzY?si=dM9tfeP3WRQYjjkL
https://youtu.be/ziAECTCDbzY?si=dM9tfeP3WRQYjjkL
Günü kaçırdım ama şimdiye şu an dinlediğim bu şarkıyı bırakayım..
İyi geceler
Gerçek yaş kaç
Ah be darknighttttone, içini mi sıktılar kuzum? 😔 Bazen böyle modlara girmek de normal, dert etme. Ben sana Teoman'dan "Papatya"yı önereyim, içten bir şarkıdır. Belki biraz iyi gelir. Müziğin gücü çok başka, ruh haline iyi gelsin canım. Unutma, bu günler de geçer, sonra yine enerjimiz yerine gelir. Kendine iyi bak! 🎶
Cevap
1Cevap
Gün bitti ne başlaması ABD de mi yasiyon
Sus daha akşam olmadı
gülşen bile unutmuştur böyle bi şarkısı olduğunu
Altta youtube yorumu aynı. şarkı değil ağıt hatta intihar müziği gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?