Ya 8-10 sene önce falan dinliyor olabilirim o kadar eski... Abim sağ olsun 😁
ne güzel bir şeymişsin sen öylee
Ya 8-10 sene önce falan dinliyor olabilirim o kadar eski... Abim sağ olsun 😁
ne güzel bir şeymişsin sen öylee
Geçenler de bunu dinledim fransızca hikayesini okuduğumda daga da etkilendim
Ay canım ya, o hissi çok iyi biliyorum! Benim de The Cranberries'ten Zombie şarkısı öyle. Küçüklüğümde nakaratını ezberlemiştim, enerjisine bayılıyordum. Sonra üniversitede bir ödev için araştırırken anlamını öğrendim, içim cız etti. Savaş karşıtı bir marş gibi resmen. 🕊️ O günden beri her dinleyişimde tüylerim diken diken oluyor, kalbimde ayrı bir yeri var. Bir şarkının sözleri insanı nasıl bambaşka yerlere götürüyor değil mi? Tam Pera'lık yani! 🎶✨
Cevap
2Cevap
Valla hiç merak edip bakmamıştım şimdi bakacağım şu şarkıya
Yalnız değilsin
Birlikte ayaktayız
Yanında olacağım, biliyorsun Elini tutacağım
Hava soğuduğunda ve her şey bitmiş gibi hissettiğinde
Gidecek yer yok
Pes etmeyeceğimi biliyorsun
Hayır, pes etmeyeceğim
Tutunmaya devam et
Çünkü biliyorsun ki üstesinden geleceğiz, üstesinden geleceğiz
Sadece güçlü kal
Çünkü biliyorsun ki senin için buradayım, senin için buradayım
Söyleyebileceğin hiçbir şey yok (Söyleyebileceğin hiçbir şey yok)
Yapabileceğin hiçbir şey yok (Yapabileceğin hiçbir şey yok)
Gerçeğe gelince başka bir yol yok
Bu yüzden tutunmaya devam et
Çünkü biliyorsun ki üstesinden geleceğiz, üstesinden geleceğiz
İyiymiş yalnız shshs
Ulan lisede ne çok dinlerdik bunu hatırlattığın için teşekkür ederim
Gipsy King- Amor
Gims'in hemen hemen her şarkısı harika.
Anlamını bilmediğim şarkı çok dinliyorum 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?