Konserde yalnız olmak neden bu kadar sıkıcı, tek başına takılmak normal mi?

Pek arkadaşım yok, aşırı sıkıcı, böyle tek başıma herkesin içinde yürüyorum, inek gibi hissettim kendimi
Konserde yalnız olmak neden bu kadar sıkıcı, tek başına takılmak normal mi?
Cevapla