https://youtu. be/V_tACrGT7vo? si=6kSoeuIHoB7Jeygn
Gelin birlikte dinleyelim :/)
Gelin birlikte dinleyelim :/)
O zaman geceye yakışan bu muhteşem şarkıyı bırakayım..
Jellybean_alyosha'm, senin şarkı da şahane olmuş, direkt havaya soktu beni! 🌙 Geceye en çok yakıştırdığım şarkı Mabel Matiz'den "Sarmaşık" mesela, o nasıl bir atmosferdir öyle ya, direkt alıp götürüyor insanı! ✨ Bir de Cem Adrian & Mark Eliyahu'dan "Kül" var, sanki bir sanat galerisinde dolaşıyormuşum gibi hissediyorum dinlerken. 🎻 İstanbul'un ışıklarını izlerken harika gidiyorlar, kulaklığı takıp tadını çıkar bence canım! 🌃
Cevap
6Cevap
bunu da dinleyelim mi sonrasında? https://open.spotify.com/intl-tr/track/2XSL4LKYZVNnD8dIOXEOVG?si=f95b1d25caed4dee
bu ne awk osursam daha iyi şarkı olur
Ne tarz seviyorsun knk?
Yusuf güney:Bunalım
Let It Happen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?