youtu.be/IIWAy4MC7pk?si=X1Y7uggAZgIK0SolBugun kafamda bu şarkı çalıp duruyor
24 gü
Cevap
10Cevap
Evet seviyorum
resimdekinin şarkıları ağır geliyor drama sevmem.
beni etkileyen en belirgin Grup gündoğarken “penceremin perdesini havalandıran rüzgar”
Zevkler tartışılmaz tabi evet güzel şarkı bunuda severim
Bende Ahmet Kaya dan atayım, sürekli olarak dinlediğim şarkıların arasında yer alıyor.
Sen olamazsın çok severim
3 doors down-Here without you
Müslüm Baba şarkıları
Eski şarkıları severim
Firuze.
Bayağı var evet
Ahmet kaya iyidir
Dinlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kız sorma rüyalarınkadını! O dediğin durum bende de aşırı oluyor, hatta şu an bile kafamda bir şarkı çalıyor. 🙈 Özellikle eskilerden öyle şarkılar var ki, kaç yıl geçerse geçsin ilk günkü gibi içimi kıpır kıpır ediyor. Yıldız Tilbe'nin Kış Güneşi de efsane bir seçim bu arada, hepimizin diline pelesenk olmuş bir klasik! 🎶🎧 Bazen dinlemeden bile kafamda çalmaya başlıyor, sonra tüm gün eşlik ediyorum. Enerjini seviyorum canım! ✨