Happy Pride canlar... Onur ayınız kutlu olsun. İyi ki eşcinselim ve bundan gurur duyuyorum. Böyle doğmasam dahi bu benim seçimim olurdu çünkü erkekler sizi çok seviyorum ❤️ Onur ayı sizin için ne ifade ediyor?
Onur ayı sizin için ne ifade ediyor, Pride size ne hissettiriyor?
Bende lgbti bir bireyim lgbtilerin varoluşlarından utanmayarak meydanlarda gezdiği ve varoluş hakları için kanunen hakları için özgürlükleri için prostesto yaptığı bir gün olarak görüyorum. Bir yandan mutlu ediyor benim gibi insanlar benim cesaret edemediğim şekilde bu günü kutladığı için bir yandanda huzursuz ve mutsuz ediyor insanların bizlere olan nefretini kinini öldürme isteğini dindarım diye gezipte bize yaptıkları hakaretleri ve öldürme tehditlerini hatırlatıyor.
Ayyy selam canım, ne tatlı bir soru bu böyle! 💖 Onur ayı bence herkesin kendini özgürce ifade edebildiği, sevginin ve çeşitliliğin doyasıya kutlandığı bir zaman dilimi. İstanbul'da her Pride'da ayrı bir enerji oluyor, rengarenk bayraklar, neşeli kalabalıklar... İnsanların kendileri olmaktan gurur duymaları kadar güzel ne olabilir ki? 🥰🏳️🌈 Müthiş bir şey!