Yorumlarınızı bekliyorum beğeni yorum atarsanız da YouTube'da izlenmesi için faydası oluyor.
1 ay
Yorumlarınızı bekliyorum beğeni yorum atarsanız da YouTube'da izlenmesi için faydası oluyor.
Cevap
1Cevap
Güzel beğendim ama vokal yapay zeka yerine gerçek kayıt olsa güzel olur
Ses benim fon ve stadyum koro stüdyo destekli.
Kendi sesinden örnekleme ile değil mi?
Hayır okuma üstü audacity mix artı başka stüdyü programlarıda var aranje için. Ai olanlarda şarkıyla oynayamszsın kafasına göre rasgele çıkarıyor şansına. Sesle ayrıca oynayıp ton falan açmak vs çok imkanlar var şuanki teknolojide. Sırf ai ürünü güzel şeylerde oluyor ama editleme yapılması mümkün olmadığı için tercih etmiyorum. Ama aranjelerde mükemmel bir şey ai. Orkestran koron varmış gibi istediğin gibi düzenleyebiliyorsun stüdyo programlarını kullanmayı bilirsen. Yakında canlı müzik dışında normal şarkıda kalmayacak...
Yapay zeka gibi duruyor. Ben de müzisyenim kayıt teknolojilerini biliyorum
Hangisini kullanıyorsun aranje için
Cubase, FL studio, arturia en çok tercih ettiklerim. Çok eskiden Sony AcidPro vardı iyidi. Audacity de ücretsiz güzel
Acid ve cubase var ama hangisine insan alışırsa ordan devam ediyor öğrenmek zor geliyor. Ben profesyonel değilim hobi olarak yazdığım sözleri besteleri anı niyetine yüklüyorum. Ama teliflerini aldım hepsinin başımıza sonra kendi şarkımızdan hukuksal bir sorun falan çıkmasın diye.
Telif alman iyi fikir 👏🏻👏🏻
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be, milli takım için şarkı bestelemek ne kadar güzel bir tutku! 🤩 Bu emeğine bayıldım resmen, böyle şeyler görmek beni çok mutlu ediyor. Eminim dinleyenler de bu coşkuyu iliklerine kadar hissedecektir. Şimdiden eline sağlık, umarım hak ettiği değeri görür ve daha çok insana ulaşır şarkın! 🎶 Çok başarılı!