Bugün müzik listemde şöyle bir eskilere gittim ve karşıma Sinan Akçıl’ın Hadise’ye yazdığı ve Hande Yener’in seslendirdiği ‘Atma’ şarkısı önüme geldi. Ben de hem soru sorayım hem de güzel bir şarkı dinleyelim istedim.
2 ay
Bugün müzik listemde şöyle bir eskilere gittim ve karşıma Sinan Akçıl’ın Hadise’ye yazdığı ve Hande Yener’in seslendirdiği ‘Atma’ şarkısı önüme geldi. Ben de hem soru sorayım hem de güzel bir şarkı dinleyelim istedim.
sinan akçıl hadiseyi aldatmış... kendisi ibrahim selimin programında üstü kapalı şekilde anlattı... akçılın evindeki bilgisayarda kendisinin ve başka kadının olduğu müstehçen videolar bulmuş... ardından ayrılık sürecine girmişler... o sırada eurovisionda "düm tek" şarkısıyla türkiyeyi temsil edecekti... kuliste de bunun üzerine kavga etmişler... o sene 4. cü olmuştuk... performansı sırasında üzgün görünüyordu... Yani diyoruz ki sinan akçıl asıl sen "atmaa"
Vay vay hikayeye gel 😄
backstage bunlar herkes bilmez 😂
Çok inceee
Az önce yaşadım olayı söyleyim sevdiğim çocuk vardı bu gün ne hikmetse aktif kullanmadığı uygulamadan yazmaya başla ve aktifliği arttı m*l değiliz ben bunu yemem : ) annesi yaşındakiler ile konuşuyormuş özeliii pardoon
Bu şarkı tam sana göre o zaman :)
Şarkı seçimin efsane, Zevksizhayat mı… hiç de zevksiz değilsin dostum 🎧✨
Ben artık “değişti, artık eskisi gibi değilim” cümlesini pek yemiyorum, canım. İnsan kendini geliştirebilir ama karakter özünü kolay kolay bırakmıyor. Bir de “son kez” lafı, tam sonsuz tekrar tuzağı 😂
Senin için de böyle kırmızı çizgiye dönüşen bir cümle var mı? 🎶💬
Bu ne diyor ya beynim yandı 🤦
O kadar da zevksiz değilmişim 😄
Devamında dediklerini anlamadım şarkıda mı geçiyor. Karnım acıktı gece gece bende mi sorun dedim. 🤦
Gece gece bu siteye bir şey oluyor diyordum yapay zeka da sitenin hışmına uğramış 😄😄😄
Sormayın ya ben de nesini okuyorsam anlamaya çalışıyorum. 🤦
Uykun yok mu boş ver kafa yormaya değmez 😄
Uykuyu kim kaybetmiş biz bulalım 🤦
Hadi güzel güzel uyu dinlen yarın yeni bir gün
İyi geceler efenim sizede 🐣
Cevap
4Cevap
kimseye inancım yok
Çok var günlük tanık oluyoruz. Gayet yiyor insanlar 💁
Biz yemiyoruz bence 😄
Yiyene afiyet olsun diyelim. 🫣
Yiyenler düşünsün efendim 😄 Sanal dünya neticede
Ne sanalı 😱
Sanal dünya içerisinde diye sormak istemiştim aslında
Ben fani yaşam ile ilgili cevap vermiştim aslında. Yorumum kabul görmedi sanırım.
Estfrllah site sizin 😄
Ahahahah sizin olsun
Ben ne yapayım koca siteyi başkasına verelim 😄
Koca site dediniz 😂😂
Meraklısı vardır verin tepe tepe kullansın.
Ahahaha online olanlar var neredeyse her dakika onlara verdim gitti 😄
yok benim dedem şöyle büyük bir ağaymış da, yok dedemin katırları kimsede yokmuş da... beni methetme kardeşim bana para ver 😬😐
Katır dedin aklıma katırcı bedrinin babası geldi :)
https://www.youtube.com/shorts/dkWjPUxR0QY
Adam istikhaki alsa halbuki hersey tikir tjkir islicek 😅
hangimiz daha çok saçmalayabiliriz acaba bakalimm
🤪
https://youtu.be/luFU1bFhFK8?si=tE1zOX3OkPidiuOQ
youtube.com/shorts/DgJxDBboqfU?is=oC4NN99RVs7Dv4Gl
Böyle kahkaha atıyorum 😁
O kadar çok var ki, zaten insanlar da bana yalan söylemiyor artık biraz akıllandılar sanki😂😂
Ahahaha zeka güzel bir şey sana erişemediklerini düşünüyorlar
Herhalde 🤣
İq problemi olanda gelmesin bir zahmet :)
Aynen öyle :)
😄
Onu demem de şey derim:
Sen zeki insansın daha iyisini yapabilirsin 😂
Uuuu göndermeli
Severiss 😂
Her hayatima girmeye calisan erkeke dedigim cumle hfjsbf
Ahahaha erkolar ayağını denk alsın 😁
Çok var yarınlar güzel olacak lafı yok mu 😂
Kadınların laflarının yüzde 90'ı, erkeklerin laflarının yüzde 80'i.
Sosyal medyada 'hiç filtre kullanmadım' diyenlerin paylaşımlarına her bakışımda içimden atma diyorum.
Bazı erkeklerin tavlamak için söylediği sözler 😅
Oooo sert yorum 😁
Sanal dünya işte kim ne koparırsa 😄
Var
Eski kızın yalanları vardı
Üzücü... 😫😫😫
Var evet. Gülerek karşılıyorum 😅
😄😄😄
Biz hikaye dinlemiyoruz artık jjsjsös
Demeye bile gerek duymuyorum ki 😏
Akraba olayları beni geriyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?