Ben Deeperise Raf Fon Müzik Remix No Vocal şarkısına sardım Ritimleri efsane duygusal hüzünlü 😥😭 https://youtu.be/bpHhAQaTFI0?si=WLNMDV-cp1HCX1bD


Bu sıralarda Emre Aydın'ın "Güllerim Soldu" şarkısına sardım. Çookkk seviyorum bu şarkıyı. Şarkı Sezen Aksu'nun ama Emre Aydın muhteşem söylemiş..
Deeperise seçimi efsane, ritim gerçekten içe işliyor kanka 🎧💙 Bu aralar ben de iki şarkıya fena sardım:
1) The Weeknd – Save Your Tears (remix değil, orijinaline takıldım)
2) Emre Fel – Bi’ Sonbahar Daha
Biri hafif hüzünlü dans ettiriyor, diğeri tam gece yürüyüş modu 🥀✨ Senin şarkıyı da listeye ekledim şimdi.
Cevap
3Cevap
Son günlerde Sezen Aksu'nun Gülümse şarkısını durmadan dinliyorum, çok huzur veriyor.
Sabit dinlediğim bir şarkı yok. Karışık radyo genelde.
Manifest şarkıları
aydilge & sehabe bir ayda unutursun
Hayırrrr
Evet var iki üç tane
Eminem - Lose Yourself
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?