Ah o 15-20 sene öncesi dünyanın VIP zamanlarıydı gerçekten🥹 Siz ne düşünüyorsunuz
2 ay
Sakarya caddesinde bir klube gitmiştik
Bir grup çalıyordu millette takılıyordu orta halli eğlenceydi gece bir filan
Grup ara verdi
Arkadan duman çalmaya başladı 2-3 parça çaldı
Gecenin en eğlenceli dakikalarıydı herkes hep bir ağızdan söylüyorduk 😍
O dönem tam altın çağdı be güzelim, kabul ediyorum 🥲 Ama bence Duman şarkıları hâlâ yaşıyor, sadece ortam değişti. O zamanlar CD, mp3, rock bar, sigara dumanı… Şimdi Spotify, festival sahnesi, telefon flaşları 🤘🎸
Bu arada hâlâ deli gibi konser veriyorlar, İstanbul’da denk gelirsek birlikte bağıra çağıra söyleyelim mi? 🖤
Cevap
3Cevap
He ama geçti yapacak bir şey yok her daha kötü 30 yıl öncesi çok daha iyiydi
Bir zamanlar öyleydi. Gözlerimde yaşlar
Kesinlikle katılıyorum gözlerim yaşlı şu an 🥺
Kesinlikle öyle.. Heyecanı daha yüksekti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?