Bence kuşkusuz kral MJ 👑
Bu adamı sevmeyen biri olabilir mi acaba yeryüzünde merak ediyorum?🖤🖤🖤✨️
Eminim herkes en az bir ya da birkaç şarkısını biliyordur 😊
Bence kuşkusuz kral MJ 👑
Bu adamı sevmeyen biri olabilir mi acaba yeryüzünde merak ediyorum?🖤🖤🖤✨️
Eminim herkes en az bir ya da birkaç şarkısını biliyordur 😊
Daha iyisi gelene kadar en iyisi bu 😬
Kaybol gozum gormesin 😅
O şarkıyı ben bilmiyorum 🤣
Tabiki de Queen 🫶🫶🫶
Aklima 2. gelen isim de Freddie idi zaten 🖤✨️
Ama en en deyin MJ elbet 😎
*en en deyince
Eni vici vokke eni vici vokke 😄 MJ severiz ama Freddie yeri ayrı we are the camphions ablacım 😄
Yes beybi
It is e pensıl 😬😬🤓
Dur ya şurada şakır şakır ingilizce konuşup hava atıcam 😄
Sunu al da sus sen bakimm
https://youtu.be/4qLY0vbrT8Q?si=Ke9PFhisdXcLZV5-
Latin havasını görünce aklıma ricky martin geldi ya
Freddie Mercury ya da Elvis Presley bence
Ikisi de aklima gelmisti
Hatta 2. sirada Freddie var benim icin de 🖤✨️
Freddie dedin zaten iş bitmişdir 😄🫶
@Zevksizhayat bitmedi bitmedi dahasi var 🤣😄
Bunun daha Madonna'si var Elton John'u var Beatles'i var da var
Müslüm baba var bak biz onu unuttuk 😩😩😩 Madonna star ya bayılyorum o kadına
@wkertenkele @Zevksizhayat kesinlikle muhteşem :)
Sende star ışığı var bebegim 😉😎
Beni unutandırıyorsun milletin içinde 😄 💫💫💫
@Zevksizhayat aa o iltifat size miydi ben üstüme alınmıştım ahaha :))
Ortaya attı gitti ikimizde alındık 😁
Bebeklerim sizeydi ☺️☺️🥰
Ikiniz de seviliyorsunuz ❤️
Iyi geceler canım 💗💖
Sabah sabah çocuktan bu şarkıyı dinlediğime inanamıyorum 😁
youtube.com/shorts/IoJ5dPRjw4s?si=_CXhk0ktQM2GE7Vz
@Zevksizhayat yalnız oluyin civkını çıkarttık iyice 🤪
Sabah sabah bendeki enerjii halbuki ctesi 2 tır mıcır sipariş etmiştim temel drenajı için adam bana diyorki maden de mıcır yok yana yakıla madenleri arayıp mıcır siparişi vermeye çalışıyorum saat sabah 7 birde 😁 milleti ben uyandıruyorum
@Zevksizhayat bu benim bücür kız soylemeyi unuttu, sen soyle bari ; BIS MILLAHHH 😅😇 snr basla ise
Ya tepem atık sabah sabah hiç güzel uyanmadım ya 😢 Bismillah çektik ama işte demekki ne kadar program yaparsan yap yinede bozuyor bunlar
@Zevksizhayat olsun canım, sen yine de moralini bozmamaya çalış. işin rast gelsin 🙏
Neyse bakalım milleti arıyorum şu an elbet biri malzeme verir
Rica ederim 🌺✨️
Müzik dünyasının en STAR’ı dersen, kalbimde ilk üç: Michael Jackson, Freddie Mercury ve Madonna kraliçe 🕺🎤 Ama “tüm dünyayı sallayan, tarzları değiştiren” deyince MJ gerçekten ayrı level. Smooth Criminal’ı açınca hâlâ yerimde duramıyorum resmen 🤭 Senin en sevdiğin MJ şarkın hangisi güzelim? 🎶💿
Cevap
20Cevap
Alan walker..
Yabancı şarkıcılar ile bir tanışıklığım ve ilgim yok ama Türk olarak kesinlikle Tarkan diyebilirim.
✨️
MJ ayrı ama biraz daha günümüze yakınlaşırsak yabancı tarafında Eminem ve rihanna tr piyasasında Sezen Aksu
Dogru, onlari da cok severim 🥰
Bilmez miyim, ilk defa bir beyaz adam rap alaninda zencileri boylesine geride birakti
https://youtu.be/D4hAVemuQXY?si=LWZ01GpTHz3oxuCi
Tam da bu sarki cikmis otomatik calma listesinde 😅
Binali Yıldırım.
https://www.youtube.com/embed/AmsULowU1lEAhahah 🤣🤣
Tabi ki de MJ gerçekten. Çok çok iyi başka sanatçılar gruplar var yok değil ama en en star dersek MJ tek isimdir
Buyuk kral 👑
Kesinlikle 👑
Michael Jackson, kesinlikle müzik tarihinin en büyük ikonu. ?
O tartismasiz kral 👑
Evet MJ ve Bonjovi, Bryan Adams bunlarda benim için efsanedir
Aa evet onlari da cok severim bir de Sting o kistasta 🩵
Michael Jackson ile James hetfield arasında gidip geliyorum
James aşıgı da olsam kral kuşkusuz MJ 🖤👑
Freddie Mercury aklını çelermi
Nayirrr..
NolmAz...
Varsa yoksa Kral Michael J. 🖤✨️👑
Cansınnnn
Eheew tskler ☺️🩵🩶
🙂🙂
Ahajaja ben de tam MJ kim bilmem Micheal Jackson yaxiyordum 😃
Ahaha aklin yolu bir iste 🥰✨️👑
Yani öyle en beğendiğim sanatçı, kitap , yazar, şarkı, yemek vs yok
O zmn gel seninki de michael jackson olsunn😅😎
Olsun olsun
Ama en sevdigin yemege karismam bak 😅😝
"They dont care about us" en sevdiğim şarkısı... bencede en büyük star
Clio çekimlerinde her ayrıntıyı öncelikle düşünen biri idi
Harika ötesi
Yildizliginda ötesi
Hatta o donem ki klipleri hala şu anda yok
Tıvorlu ismail
O kim ki löö 😆
He hatirladim sarkisini; "tray lay leyleee höy leyleee" degil miydi 🤪
Ay dur bunun sorusunu sorayım ben 😬😬
Dqnsina hayrandimm yaa
🕺🕺🕴✨️
Sorma cok fenayim 💃🏻💃🏻
Modern talkink ehehheh
Şerii şerii leydi diosun 😅
Kahtalı mıçı varken oda kim
MayNahhhh oldugunu soylediydim demi daha once efladim canum benumm 😬🤪
Evet 🤣🤣 103. Oldu bu
Aferin 87ye kadar yolu var o zmn 🤪
60 ları geçtik mi 🤣🤣
Ohoo 2026ya geldik 😅🥴
🤣🤣🤣 sen varya nasılda biliyon
Nasil 🤔🙄
Söylemem 🤣🤣 aaa anlamamış
kesinlikle en Stari mjjj
🖤🖤✨️
Günler sonra filmine gidiyorum yuppi 😝
Aa filmi mi varmiss 😳
Waayy duymamistim
Bence Türkiye’nin gelmiş geçmiş en büyük starı tartışmasız Sezen Aksu’dur.
Beyonce..
severim ✨️
Ajdar tabiki
😄😁😉
Cem karaca Neşet Ertaş Aşık Mahzuni Diye gidiyor
Yıldız abla
Müzeyyen Senar
Bence Ciguli
Ahmet Kaya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?