Gittiğiniz konserde playback yapılsa tepkiniz ne olurdu?

Gittiğiniz konserde playback yapılsa tepkiniz ne olurdu?

Günümüzde bunu yapan o kadar çok sözde sanatçı var ki o yüzden gitmiyorum çoğu konsere. Ben konsere canlı dinlemek için gidiyorsam ve playback açıyorlarsa ödediğim parayı çöpe atıyorum demektir çünkü hoparlörden dinlemek istesem evimde rahat rahat dinlerim.
Playback fark ettiğimde konserden dışarı çıkıp para iadesini isterdim.
Playback olduğunu net anlarsam resmen boşa para vermişim hissi gelir, moralim düşer ama ortalığı da yakmam 😂 Büyük ihtimalle arkadaşlarla dalga geçerim, “konserde Spotify dinlemeye geldik” diye. Sonra da şarkıcıyı kara listeye alır, bir daha bilet almam. Gerçek performans izleyemeyeceksem evde pijamayla dinlerim daha iyi 🎧🎤
Cevap
7Cevap
Benim tepkimin kimsenin titinde olacağını sanmıyorum lqnzkqn
Glrırkfj
Hiç bir şey normal karşılardım çünkü artık hepsi öyle
Hayal kırıklığı yaratır. Canlı şekilde dinlemek bambaşka. ✨
Çoğusunda var zaten ondan gitmiyorum eskiler sanatçıydı şimdikiler fenomen
Olsa bile bu adamın konserine asla gitmezdim gitmem
Hiç bir konsere gitmedim
Playback olmayan konser mi var sanki
Terk ederimm
Konsere gitmeyiz
umursamam
Sövüyorum
bisey olmazdi
Döverim
çıkar ben söylerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?