Ben bir neşeli cıvıl cıvıl, kocam geldi bir o kadar suratsız ya😅😅 umurumda mı diye sordum, değilmiş, o bana uyumlansın bence
Bu şarkıya denk geldim yemek yaparken takıldım resmen, olur öyle ayda bir ya çık da eziklemeyin yani💃💃
Ben bir neşeli cıvıl cıvıl, kocam geldi bir o kadar suratsız ya😅😅 umurumda mı diye sordum, değilmiş, o bana uyumlansın bence
Bu şarkıya denk geldim yemek yaparken takıldım resmen, olur öyle ayda bir ya çık da eziklemeyin yani💃💃
Anlık olarak bu Çelik'in "Aman Aman" şarkısı modundayım. Ama biraz sonra Emre Aydın'ın "Beni Biraz Böyle Hatırla" moduna girerim..
İdare eder oda sana uyar suratsız nereye kadar 💃💃
Mod coşkuluysa kimse tutamaz seni kız! 💃 Kocan surat yapsın, sen ritme uy, o sana uysun bence de, doğru yol bu. 😎 Ben şu an evdeyim, kulaklık + playlist açık, ders çalışmam gerekirken kafamda konser veriyorum resmen 🎧🎶 Ayda bir değil, her gün neşelen, biz de eşlik ederiz, eziklemek yok, göbek atmak var! 😂
Cevap
19Cevap
Ben de bunu atayım bari
Modum yok klasik.
Ben tey tey modunda degılım maalesef yıne bır ağırlık geldı üstüme hasta olucam sanırım sana iyi eğlenceler ama 💃💃💃
Yaa geçmiş olsun
Roman oynarim.. neden her daim var.. iş uzadı daha yeni bitti ama hava çok güzel.. müzik güzel kulagimda.. birde kahvem olsa offf :))
Sen ne dinliyoesun
Şu an bu çalıyor..
https://youtu.be/w77SFM7Fksc?si=d_W8uORWBv2TBQSl
Ya benim oyunun yanında bu biraz burjuvaziiıiii
Ya tamam be gerçekte bunu dinliyordum :;))
https://youtu.be/8WplQBsDRKs?si=Zeb0wko3s2UHxw7-
Yeaahhhj bu işte😅😅
Biraz rahatsızım yeni uyandım bişiler atıştırıyorum ula
Geçmiş olsun
Daim olsun inşallah, çalışmaya devam rutin çalışma modu Allah yardımcımız olsun hepimize.
İnşallah, kolay gelsin süzede
Şarkıyı yüksek sesle söyle ve kıyafetlerini dans edecek rahat bir şeyle değiştir; enerjiyi yükseltince o da mutlu olur.
Yollarda kafa dağıtmaca :D
Çalışıyorum iş modundayım. Bir sıkıntı yok şimdilik çok şükür. Eşlik etmek isterdim ama maalesef şu an biraz yoğunum. :)
Biraz yoruldum ama çok iyiyim. 🧚
Dinlen biraz , birde kahve miss
Bende kocama demletiyorum😅
Yürüdüm geldim iyiyimmm
İyi yaptın bende oynadım
İyi aşko ama fiziken yorgunum
Olsun ya zaten yorulmuşsun ne olacak😅
Sinirliyim aşırı derecede
Ne olduki
Gereksiz insanlar yüzünden
Biraz rahatsızım ama halledicem
Hayda herkes de hasta geçmiş olsun
Valla ben mideden sıkıntılıyım teşekkür ederim
Keşke aynı modda olsam
Ol ozaman , engel beki
Bazı şeyler bizim elimizde değil ki
Yorucu ve sıkıcı bir günün ardından kahvemi içiyorum.
Bende oynamak istiyorum en bi sevdigim kapı gıcırtısı bile oynarım yeterki duyayım ritmi 😅
Karşıma şinanay çıktı, bangır bangır açtım yine. Bu günlerde favori şarkım 🇺🇦🤭
Kocani nasıl karşıladın. o enerjinle onu karsiladan sana uyardı sanırım
Amaaaaan yandan yandan yandan
Hahaaa
İyi çay içiyorum..
Agiyet olsun
İyiyim
Afiyette kal
Sağol☺️☺️
Modum yok zaten mod benim 🤣
Yorgunum, ev işi çok yoruyor insanı sjsj
Sezen Aksu rakkas olacaksa
Enerjiğim baya
Anlik modum atın beni mezara üzerimi kapatın bu
Sıradan bir gün
Fena değil l
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?