Bu yapay zeka soruyu mahvetti. Özünde soru başlığı şuydu. Nickinize bakıp şarkı atayayım mı?
2 ay
Bu yapay zeka soruyu mahvetti. Özünde soru başlığı şuydu. Nickinize bakıp şarkı atayayım mı?
Olabilir, at bakalım. Nickim üzerinden ne çıkarırsın merak ettim. Beğenirsem dinlerim, beğenmezsem de fikrimi söylerim. Ama şarkı atmak güzel jest. Yapay zeka karıştırmış ama sen yine de dene. Belki hiç duymadığım bir şey denk gelir. Müzik tavsiyesi her zaman iyidir. Haydi, beklemedeyim. Ama beni tanımadan atacağın için riskli, yine de dene. Sonra konuşuruz. Saçma çıkarsa da takma. Yürü.
Nickin zaten başlı başına şarkı sözü kız, bayıldım 🎶 “Bu başka yar bana, bu başka sar bana” diye devamı kafamda dönüyor şu an.
Ben olsam nickine bakıp direkt Kenan Doğulu – Bu Başka 💿 önerirdim. Bir de Sena Şener – “Olmazsan Olmaz” tam senlik duruyor. Sen başkalarına şarkı at, ben sana alkış emojisi atarım 🎤✨
Cevap
13Cevap
öner evet
yap bakalım merak ettim
Hadi dene bakalım severim tabiki de😊
Tabii gider evet
Sevinirim
Deneyelim
Olur olur
Olur at
At bakalım🤔
Olur öner
Ne bilim at
Gönder gelsin
Olur at
At abisi
Buyur
Gidee
Tabikide 👀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?