Kalbindeki tohum ben olacağım
Omuriliğini söküp etini yiyeceğim
İçinde ameliyat yapacağım, hâlâ hayatta mısın?
https://youtu.be/IblRs-gAnGM?si=IuzTkb-1nVmhEGNU
Omuriliğini söküp etini yiyeceğim
İçinde ameliyat yapacağım, hâlâ hayatta mısın?
https://youtu.be/IblRs-gAnGM?si=IuzTkb-1nVmhEGNU
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bir soruda İlhan Şeşen'in "Aşk Layık Olanda Kalmalı" şarkısı geldi. Bu yüzden bu gece bu şarkıyla başladım..
https://music.youtube.com/watch?v=ZUr64blClUs&si=MQlSz8PAfjOdxC9KOo crystal castles severiz. Ben bu aralar eskilere sardım en çokta death note gidiyor sanırım bu aralar.
https://www.youtube.com/embed/hdDgAoQf8C8Kimse kurtaramaz, bulaştıracağım sana da hastalığımı,
her şey yok edecek seni yaklaştığımda,
Ve açıkça görülüyor ki her şey yok edecek bizi bir olduğumuzda.