@wkertenkele abla heralde bu enerji birtek sende var gibi 😄😄😄 Üzerine birde salsa yaparız çok iddalı değilim ama fenada değilimdir 😄 Latin müziği eşliğinde 💃💃💃💃
KS tayfasıyla zumba partisi efsane olmaz mı kız 🙈💃 Ben kesin Fragmatik’imi kapar gelirim, Gizem’siz partinin tadı çıkmaz. Üstüne bir de burada en çok muhabbet ettiğim tayfayı toplarım, tam öğrenci evi kafası ama ritimli versiyonu olur. Müzik açılsın, gerisi zaten akar 🎶✨
0
2 Yorumla
Soran
2 ay
Kiminle muhabbet ediyorsun en çok. Zumbada en sevdiğin koreografi nedir. 😬