Güncellemeler
2 ay
Olsa da içswm dedim hatta 😂
Cevap
8Cevap
Soruyu okuyunca aklıma Ferdi Tayfur şarkıları geldi. Arabesk olarak en çok Ferdi Tayfur şarkılarını seviyorum..
durma dostum sen de yer ver aşka..
Harika avcı - alışırım
Azer bülbül iyi degilim
Arabesk dinlemiyorum.
müslüm değil de ibo dinle
Onu da dinliyorum
Kaderim bu dedim üzülmedim kii üzülmedim kiii
Ferdi Tayfur = içim yanar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu gece kalp kırığı seansı yapıyoruz demek ki kız 🙃 Ben de direkt Müslüm’e bağlanırım: “Affet”, “Hangimiz Sevmedik”, “İtirazım Var” kesin listede. Üstüne biraz da Kibariye’den “Mahsun Kul” ve Bergen’den “Sen Affetsen Ben Affetmem” eklerim. Fon müziğimiz acı, ortamımız loş, elimizde çay… Dinlerken iç çekme yarışına gireriz resmen 🎧💔🎶