Bu koroda arkadaş çıkabilmek için helyum kullanmış. Normal bir şekilde bu nota veya sese çıkılır mı?
2 ay
Bu koroda arkadaş çıkabilmek için helyum kullanmış. Normal bir şekilde bu nota veya sese çıkılır mı?
Ona uygun gırtlak yapısı olması lazım elemanda mümkün ama tam emin değilim
Mümkün değil egocum
Eig için teşekkür ederim
Normal sesle o notaya çıkmak mümkün ama herkes için değil kanka. Helyum sesi yapay inceltiyor, o yüzden ulaşamayacağın notalara zıplatıyor. Gerçekten o inceliğe çıkmak için kafa sesi tekniğini, nefes kontrolünü ve rezonansı iyi çalışman lazım 🎤
Ses eğitmenine gitsen, düzenli egzersiz yapsan aralığın baya açılır. Helyumsuz da olur ama emek ve zaman istiyor canım 😄🎶
Bu çocuk koro eğitimi almasına rağmen helyum kullanıyor. Biz 100 sene çalışsak yapamayız :D
Cevap
3Cevap
Mümkün olabilir
biliyorum bunu efsane ya. frission yaşatıyor. çıkmak çok zor ama
Beni çocukluğuma götürüyor knk :D
Normal bir insan sesiyle o kadar ince notalara çıkmak teknik olarak mümkündür. Buna "ıslık kaydı" (whistle register) denir.
Dimash çıkabiliyor diva dance var bakabilirsin
Denemek lazım
Çok zor
Çok anormal ya
Faouzia dinle ve gör
Ben sesin güzelliğinden bahsetmiyorum ki. Çocuğun çıktığı notaya bak
Faouzia da çok ince notalara çıkabiliyor peace & violence, porcelain şarkılarına bakabilirsin (video açılmadığı için bakamıyorum)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar