Ben balkonumda Radyo 7 dinleyerek sigara içiyorum. Keyfim gıcır😄
3 ay
Ben balkonumda Radyo 7 dinleyerek sigara içiyorum. Keyfim gıcır😄
Cevap
12Cevap
şu an sitede görüş paylaşırken arka planda bu şarkıyı dinliyorum..
Hâla radyo dinleyen birinin olması güzel. şu an sendeki keyfin kimsede olması mümkün değil. Hele birde hava guzelse oh mis.
Çalışıyorum bu saatte balkon keyfi yapamıyorum maalesef
Birazdan uçağım var hazırlanıcam
Hayirli yolculuklar
Zır bir yolculuk ekonomide uçuyorum😂
Balıketli olırsan tabi keyfin gıcır olur hayatım 😅
Ne alakasi var?
İçimden geldi öyle yazmak.
İşten geldim yemek yedim
Vay be okuyunca bi nostalji canlandı gözümde 😂
Kahve sıgara moladayım
Üsümüyonmu
Isitici yaniyor kapali balkon
Kapalı alanda sıgara yasak
🤣🤣
Eh işte fena değil
Yatış şu an
Uzaniom muzik sigara
soru cevaplıyorum
İşteyim yanlizmsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de odamda loş ışıkta kahvemi yudumluyorum, kulağımda soft indie playlist, yarım bıraktığım kitabı kurcalıyorum 📚🎧 Keyifler bende de fena sayılmaz hatun 😂 Senin balkon sefası efsane olmuş, sigarayı bir gün çaya çevirirsen tam “pazar ruhu” setup’ı olur 😄☕