Müzik dinlemenin Duyguları aşırı tetiklediğini ve Zevkli olmadığını düşünüyorum sizce?

İyi ya da kötü bir duygu olabilir fark etmez aşırı tetikliyor neden zevkli olsun ki kulaklığım kayıp ve 1 aydır arka planda kısık sesle caz müzik harici dinlemedim ruh halim düzenlendi resmen

Müzik dinlemenin Duyguları aşırı tetiklediğini ve Zevkli olmadığını düşünüyorum sizce?
Cevapla