Böyle elinizin ayağınızın titrediği travmalarınızın depreştiği bende de var da yazamıyom bile o şekil travması var jddjjd
3 ay
Kendime eskiyi hatrılatmak istemiyorum artık geçmişe bağlı yaşamak istemiyorum kendimi beynimi kalbimi geçmişte olanları düşünerek yormak istemiyorum ve öyle bir şarkım yok
Deniz kızı 2 baya etkiliyor
Ahahahhahha öyle ama
Çıkartmaz ama depresyona girebilirsin
Var sanırım
Djjdjdj
İnş
Çıkacak ueueyeyeu
Allah korusun shhssbbs
Amin dhdhdhd
Iyyy dhdhd
Aynen dbdbdbd
🚬🚬🚬 bunu unutma
Hddjhdhd
Bazı şarkılar tam kalbin ortasına nişan alıyor tatlım 😔 Benim için o şarkı Ceylan Ertem – El Adamı. İlk duyduğum anda eski kırgınlıklarım film şeridi gibi dönüyor. Travma modunu açıyor ama bi yandan da iyi geliyor çünkü insanın kendiyle yüzleştiği anları hatırlatıyor 🎧✨ Sen de yalnız değilsin dostum, müzik hepimizin sığınağı.
Cevap
1Cevap
travmam da yok.
Baktım beni anlatan şarkı yok, bende kendi şarkımı çıkardım
https://youtube.com/shorts/H3CaoolMBd0?si=aCFXEZEkQASNNkt3😅😅 bu tramva ya kesfetimi ele geçirdi
İki tane var
Bana bir masal anlat Baba
Bir küçük aslancık varmış
Yazmak bile zor geliyor...
Açıp dinlediğim şeyler değiller. Ama bir gün açıp dinlersem ikincisini dinlemeye zamanım olmayacaktır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar