Benim Gökhan Namlı'dan- saracak yar mı kalmış. 😄 Bize yar çokkkk.
3 ay
Cevap
13Cevap
Bu sıralarda takıntılı bir şekilde Manga'nın "Beni Benimle Bırak" şarkısını dinleyip duruyorum.. Çookkk seviyorum bu şarkıyı..
Yeni çıkmış gibiii
Yenı sayılır
Ayy çok severim
Bendeee 😅🥰
Tekir - Yıkamazlar beni. Çok sardım ya ahasdhds
Bir kez daha dinle o zamann
Herkese yar çok devir yalandan aşk meşk devri mesele gerçekten hissedeceğin birine bir kez rastgele bilmiş olabilmek
Yeni sarmaya başlayan, Ankara 'dan göctü bi gelin türküsü
Kabe de hacılar hu der ilahisini dinliyorum sabah akşam
Grup yorum biz hiç teslim olmadık ki
Bunun fon müziği çok güzel yaa
Zaten bu fon müziği seviyorum açınça mısralara dökülüyor içimizde
ozzy osbourne i just want you kesinlikle tavsiye ederim
Listeye ekledim öyleyse bacikolar tavsiye ederde ben dinlemez miyim 🌸✨
dinlerim diyosan başka da öneririm ve önerilere de açığımdır 😵💫
Polemik alev alıyor dünyam
Cimilli İbo - Ağla yüreğum ağla
Bi ara buna da sarmıştim 😂🥹
😅 bide Elif Buse Doğan - Bir ayrılık türküsü dinlemeni öneririm.
Ahaaa ben bunu dinlerim işte 😂
😅😅 dinle dinle
İsmail Türütten - Kırktan sonra sevdaluk ve Ali ile Ruşen 🤌🏻🤌🏻
Güllü - Sevgi borcun var
Saracak yar mı kalmış, net.
Kabe de hacıları hacılarlar
E bu kadar mı
Var gibi
Emre Aydın Ses Ver
Kerimcan Durmaz vur bana
O kim ya 😂
Dinle ve sonra o kim de bence.. bayılırsinnn
Şıh Nefes
Duymuştum sanki
Şuh Nefes...
Kölen olabilir miyim şarkısı
Dinlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aaçellyaa kalbimmm, ben bu ara Melike Şahin - Canın Beni Çekti’ye taktım resmen 🎧💗 Yürürken, vapurda, sergi gezerken kulaklıkta hep o var. İstanbul manzarasına acayip yakışıyor. Senin şarkı da dram queen enerjisi veriyor ama seviyorum o tripleri 😅 Yar varsa dinlemesi keyifli, yoksa da playlist sarıyor be kızım. Müziğe tutunalım 🎶✨